אביזרים מיוחדים לוופורייזר

באבלר וופורייזר

רוב הוופורייזרים (מכשירי האידוי) בשוק מוכנים לפעולה מהרגע שהוצאת אותם מהקופסה שלהם. חלקם (אם לא רובם) בעלי חלקים מתכלים שדורשים החלפה ותחזוקה, כגון רשתות וגומיות. קנאביס הוא צמח דביק ומלכלך, והשימוש עם מכשירים אלקטרוניים דורש תחזוקה. אבל מעבר לאביזרים הצפויים האלה, מצאנו כמה מוצרים ממש מיוחדים, שמשדרגים את חוויית האידוי בצורות לא צפויות. באבלר, פיות מיוחדות, מתאמים לבאנגים, סטנדים, ועוד.

בכתבה הזו נתמקד במוצרי צד שלישי – האביזרים ה"נועזים", שמגיעים מיצרני בוטיק שונים מסביב לעולם – לאו דווקא מהיצרן עצמו.

באבלר לוופורייזר שלך

מה זה בכלל באבלר?

באבלר הוא התקן המאפשר לצרוך את האדים של מכשיר האידוי שלך באמצעות סינון מים קל. בדרך כלל, הוא יהיה דמוי צינור קטן, עשוי מזכוכית (יתרון גדול עבור הארומה של האדים), וידרוש מילוי מועט של מים. בעת שאיפה, האדים יעברו דרך המים, ויבעבעו (מכאן השם שלו – באבלר – מהפועל To Bubble באנגלית – לבעבע.)

מה היתרונות של באבלר?

  • שאיפה טעימה יותר – כמו עם בקבוקי שתיה, זכוכית תהיה תמיד טעימה וניטרלית יותר מאשר חומרים כמו פלסטיק.
  • אדים נעימים יותר לשאיפה – כאשר שואפים מבאבלר, האדים קרים יותר, ונעימים יותר בגרון. כך, ניתן לקחת שאיפות ארוכות יותר.
  • סינון קל – החלקים הכבדים יותר ישארו במים, וכך יגיעו אלינו האדים הטהורים ביותר בעת השאיפה.

באבלר מיני – Crafty / Mighty

מיועד עבור: Crafty, Mighty.

הבאבלר מיני הוא באבלר חדש ומדהים שקיבלנו, תוצרת Sneaky Pete – חברה בוטיקית מקנדה.

הוא מורכב בקלות נהדרת על ראש המכשיר המתאים (קראפטי או מייטי), באמצעות מחבר העשוי מסיליקון. הוא מחליף את יחידת הקירור המקורית. ממלאים אותו במעט מים (ממש מעט), ושואפים. הצורה שלו פשוט נהדרת, הוא אינו ארוך מדי, והפיה פשוט נעימה לשאיפה. לטעמינו, הוא הבאבלר הטוב ביותר כרגע לוופורייזרים האלה.

באבלר ארוך – Crafty / Mighty

מיועד עבור: Crafty, Mighty.

מוצר נוסף מבית Sneaky Pete, הבאבלר הזה גם מגיע מוכן לשימוש, ללא כל צורך במתאם. הוא מאסיבי יותר מהבאבלר מיני, ומאפשר קירור וסינון רב יותר, בזכות צורתו הארוכה. הוא מורכב ישירות על ראש הוופורייזר, ומוכן לפעולה מיד לאחר מילוי המים.

באבלר 10 מ"מ – DynaVap

מכשירי אידוי תוצרת Dynavap מסדרת "M".

הבאבלר החמוד הזה מאפשר פילטור מים גם לאדים שמגיעים ממכשירי דיינוואפ, שהם מכשירים מעולים בפני עצמם.

מתאמים למקטרת מים (באנג)

יש את אלו שלוקחים את חוויית האידוי עד הסוף, באמצעות חיבור ישיר למקטרת המים (באנג) שלהם. במקום שימוש בבאבלר, ניתן להתחבר ישירות לסינון של הבאנג שלך, קטן או גדול ככל שיהיה. עבור משימה שכזו, נדרש מתאם מיוחד המאפשר את החיבור של הוופורייזר לבאנג.

מתאם למקטרת מים – קראפטי / מייטי

מיועד עבור: Crafty, Mighty.

המתאם הזה מורכב במקום יחידת הקירור של מכשירי הקראפטי והמייטי, ומאפשר חיבור ל – באנג. עשוי סיליקון, ומאפשר חיבור לראשים בקוטר של 14 מ"מ או 18 מ"מ – יתרון חשוב.

מתאם למקטרת מים – PAX 3, PAX 2

מיועד עבור: PAX 3, PAX 2.

מתאם עשוי סיליקון, לחיבור לבאנג, גם הוא בעל אפשרות חיבור לראשים בקוטר 14 מ"מ או 18 מ"מ, למוצרי חברת PAX.

פיות מיוחדות

לפעמים, נחמד להחליף את פית השאיפה של הוופורייזר שלך, במיוחד אם היא עשויה מפלסטיק, שלעתים יכול להעניק טעם לוואי קל לאדים.

פיית זכוכית למכשירי קראפטי / מייטי

מיועד עבור: Crafty, Mighty.

עוד מוצר איכות מבית סניקי פיט – הפיה הוז מאפשרת להחליף את פית הפלסטיק הרגילה שמחוברת ליחידת הקירור של מכשירי הקראפטי והמייטי. באמצעות פיה מזכוכית, הטעם שמתקבל הוא טבעי ואיכותי יותר, ללא אפילו שארית של טעם לוואי פלסטיקי. מומלץ!

יחידת קירור מפלדת אל חלד למכשירי קראפטי / מייטי

שני מוצרים חדשים שנחתו אצלנו – יחידת קירור מיוחדת תוצרת Sneaky Pete, עשויה פלדת אל חלד, ובעלת פיית טיטניום! יחידת הקירור המיוחדת הזו משדרגת את החווייה המעולה של מכשירי האידוי האלו, ומאפשרת ליהנות מטעם טבעי יותר, אדים נעימים יותר לשאיפה, ואפילו מראה מיוחד ומגניב יותר למכשיר האידוי.

סטנדים

וופורייזר נייד נועד להיות נייד, ויש להחזיקו ביד. אבל יש וופורייזרים בעלי מימדים גדולים יחסית, המאפשרים להעמידם במעמד מיוחד (סטנד), על מנת שיעמדו על משטח עבודה ישר. הדבר מקל על חיבור למקטרות מים, ובכלל עוזר לעשות סדר על השולחן.

סטנד לוופורייזר מייטי

הסטנד הנהדר הזה, מאפשר להעמיד את מכשיר האידוי מייטי בצורה אנכית ובטוחה על השולחן. פשוט מכניסים את המכשיר לתוך הסטנד – וזהו, הקסם קורה.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן