וופורייזר קראפטי+

חברת סטורז אנד ביקל הגרמנית ידועה כיצרנית של מכשירי אידוי ברמה הגבוהה ביותר, עם טכנולוגיית אידוי נהדרת שעובדת בצורה הטובה והטהורה ביותר. מוצרי החברה ידועים כמכשירי האידוי הטובים ביותר בשוק, ומציעים פתרונות גם בתחום מכשירי האידוי הנייחים, וגם הניידים.

הקראפטי (Crafty) הוא הוופורייזר הנייד הקטן והדיסקרטי של החברה, והוא מוצר ותיק שקיים מספר שנים בשוק. כעת, הוא זוכה לשדרוג, אז קבלו את הדגם החדש: קראפטי+.

אז מה הסיפור שלו, ומה השתפר מהדגם הקודם?

וופורייזר קראפטי – למה הוא נועד?

לכל מכשירי חברת סטורז אנד ביקל, יש מטרה ברורה ושימוש ברור, שמבדיל אותו ממכשיריה האחרים.

בשנת 2014, הקראפטי הראשון הוצג, נועד לתת פתרון אידוי נייד באמת, באיכות גבוהה. וופורייזר נייד, קטן ודיסקרטי. הוא נועד לעזור במשימות אידוי מחוץ לבית, באמצעות סוללה פנימית. המכשיר עוצב להיות קטן ודיסקרטי ככל האפשר.

בשונה מאחיו הגדול, המייטי (Mighty), הקראפטי נועד להיות קטן ככל האפשר, ולכן נעשו שתי בחירות:

  1. הסרת כפתורי שליטה מגוף המכשיר, ושימוש באפליקציה חכמה, שמאפשרת שליטה מוחלטת בקראפטי. את האפליקציה מפעילים באמצעות הטלפון החכם, או טאבלט.
  2. שימוש בסוללה פנימית אחת, מאשר בשתיים. הסוללה תופסת מקום ראשי במכשיר, ולכן פחות סוללות מאפשרות להקטין את המכשיר באופן משמעותי.

חשוב לציין: התמיכה באפליקציות למכשירי אידוי הופסקה עבור מכשירים מתוצרת אפל שפועלים על מערכת הפעלה iOS, כחלק ממדיניות חדשה.
להסבר נוסף על הנושא, וכיצד להשתמש באפליקציית רשת עם מכשיר האידוי, לחצו כאן.

כתוצאה מהחלטות אלה בעיצוב המוצר – הקראפטי נכנס לכיס בקלות, ובתמורה מאפשר 2-3 סשנים עבור כל טעינה מלאה של הסוללה.

המכשיר התקבל היטב בשוק, ונהפך לפופולארי מאד. עבור אלו שמחפשים מכשיר אידוי מצויין לשימוש בתדירות סבירה, הוא סיפק פתרון נהדר. עבור אלו שמחפשים אידוי אינטנסיבי לאורך כל היום, וזמינות גבוהה יותר – המייטי סיפק פתרון נוסף.

החידושים בדגם האחרון – קראפטי+

הקראפטי+ הוא שיפור של הדגם הראשון – הקראפטי המוכר. המכשיר בנוי מחומרים ברמה הגבוהה ביותר, ומיוצר בגרמניה.

מעטפת חדשה

כאשר מסתכלים על המכשיר החדש, ניתן לראות מיידית שינוי במעטפת הפלסטיק שמאפשרת את האחיזה הנוחה במכשיר, ובידוד של החום המצטבר בגוף הפנימי. הקווים הבולטים עוצבו אחרת, לשיפור האחיזה ופיזור החום. החומר והבניה של המעטפת שופרו, לאחר פידבקים שהתקבלו מקהל המשתמשים הרחב שהתבסס עבור המכשיר הראשון.

סוללה טובה יותר

באמצעות שיפור של האלקטרוניקה הפנימית, העומס בין הסוללה ולוח האם מתחלק טוב יותר, ומאפשר עמידות גבוהה יותר של הסוללה.

יכולות חדשות

  • חימום מהיר יותר: המכשיר מתחמם לטמפרטורה הרצויה במהירות גבוהה בהרבה – עד 45 שניות בלבד!
  • סופר בוסט: באמצעות לחיצה כפולה על כפתור ההפעלה של המכשיר, ניתן להעלות את הטמפרטורה הפעילה למדרגה נוספת, ובאמצעות סופר בוסט (שלוש לחיצות), ניתן להגביר את הטמפרטורה לדרגה שלישית.
  • הפעלה באמצעות אפליקציה: באמצעות חיבור בלוטות' באנרגיה נמוכה, ניתן להדליק את הקראפטי ישירות באמצעות האפליקציה.

Crafty+ Vaporizer

חוויית האידוי עם קראפטי+

נתחיל מהשורה התחתונה: הקראפטי+ החדש מרגיש ומגיב נהדר.

האחיזה בהחלט נוחה יותר, ומרגישה הרבה יותר חדשנית.

הטעינה מתבצעת באמצעות חיבור Micro USB.

צורת החימום הנהדרת של סטורז אנד ביקל מורגשת היטב, כמו במכשיר הקודם: חימום של הסעת חום, ללא מגע ישיר בין הצמחים לגוף חימום כלשהו. בקראפטי, הקנאביס מונח על רשת, בתוך תא המילוי, שמפרידה את תכולת תא המילוי, מגוף החימום. רק כאשר שואפים, האוויר החם עובר מגוף החימום אל הצמחים שבתא, ומשם – לפיית השאיפה.

השימוש בקראפטי נעשה נוח יותר אמצעות החימום המהיר – כל הוופורייזרים בשוק בעלי זמן המתנה כלשהו מרגע ההפעלה ועד לרגע שבו הוופורייזר מגיע לטמפרטורה הרצויה. כעת, משך זמן ההמתנה קוצר, והדבר הופך כל הדלקה למזמינה יותר.

האדים שמתקבלים הם כרגיל, בסטנדרט הגבוה של מוצרי החברה – ובעלי טעם נפלא. וופורייזר נייד אמיתי, ללא פשרות באיכות, ועם חשיבה שמתאימה למכשירי אידוי המיועדים למטופלי קנאביס רפואי.

למי נמליץ על הקראפטי+?

הקראפטי+ הוא מכשיר פרימיום, ומכוון לרמת האידוי והבניה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

הוא קיים עבור משבצת מסויימת במשפחת המכשירים שחברת סטורז אנד ביקל מציעה, וממלא את תפקידו בצורה מדהימה. הוא וופורייזר מומלץ לאידוי מחוץ לבית, גם עבור מטופלי קנאביס רפואי.

עם זאת, חשוב לזכור שבין שעבור כל טעינה מלאה של סוללת המכשיר, ניתן להשתמש בו עד כשעה לכל היותר, והוא אינו ניתן להפעלה בעת חיבור מיידי לטעינה. את היכולת הזו ועוד, המייטי מספק.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן