חנויות רולינג סטונד בתל אביב

חנויות רולינג סטונד בתל אביב

** שימו לב: החנויות הפיזיות שלנו נסגרו. אנו עובדים במשלוחי אונליין. לקבלת שירות למכשירי אידוי, אנא צרו קשר. **


יכול להיות שמצאתם אותנו בגוגל, או דרך חבר, וכל מה שאתם מכירים זה את האתר הזה. אולי אתם לא יודעים שיש לנו שתי חנויות ותיקות בתל אביב, שמציעות את כל הטוב של האתר – בעולם האמיתי! הסניפים הפיזיים נועדו בדיוק למטרה זו. בחנויות שלנו תוכלו לקבל הדרכה, אינפורמציה וכמובן את ההזדמנות להכיר כל מוצר באופן אישי ומוחשי. בתקופה שבה חנויות האינטרנט פורחות ומשגשגות, אנו מציעים גם אתר – וגם חנות פיזית, עם אנשים שישמחו להסביר ולענות על כל שאלה, פנים אל פנים ובגובה העיניים.

אז מה הסיפור שלנו?

רולינג סטונד התחילה את דרכה בשנת 2010, לאחר שזוהה הצורך בפתרונות צריכה שאינם עישון. החברה הוקמה לאחר קבלת הזיכיון הבלעדי למוצרי סטורז אנד ביקל הגרמניים בישראל.

בשנת 2011 נפתחה החנות הראשונה, בשכונת פלורנטין בתל אביב. במקביל, נפתחה חנות בביה״ח אברבנאל בבת ים. סניף זה שימש כנקודת הדרכה ואספקה למכשירי האידוי – לנוחותם של מטופלי הקנאביס הרפואי, אשר מקבלים את אספקתם בנקודה אשר משרתת את כל חברות הגידול.

שירות וחדשנות

כיום, משרתת החנות אלפי לקוחות מידי חודש, ומספקת חווית קנייה ייחודית. ממכשירי אידוי ועד ניירות גלגול. מקטרות, פתרונות אחסון וספרות. קולקציות מוגבלות ודברים נדירים כמו ניירות גלגול מזהב. כנציגות הבלעדית של משפחת מכשירי וולקנו, סניפי רולינג סטונד משמשים כנקודות שירות של היבואן. תוכלו למצוא את כל החלפים, אביזרים ותוספות למכשירי האידוי לפי מחירון יצרן, ובסטנדרט שירות שאין שני לו. כמו כן, ניתן לקבל הסברים והדרכות (על יבש) לשימוש במכשירים.

ברולינג סטונד אנו שואפים לספק ללקוחותינו את המוצרים החדשים ביותר בתחום (במגבלות החוק כמובן) את האינפורמציה הכי עדכנית, עם שירות מקצועי וצוות מנוסה. לדגמי הוולקנו והמייטי ישנה גרסה רפואית. ה-Volcano Medic, וה-Mighty Medic. מכשירי אידוי אלו – באישור משרד הבריאות (אמ״ר), מוכרים כמכשיר רפואי לאינהלציה של קנאביס. בזכות היותם המכשירים היחידים אשר נמכרים עם אישור אמ״ר (נכון לכתיבת שורות אלו), מטופלים של כל קופות החולים, ומשרד הביטחון, יכולים להגיש בקשה לקבלת סבסוד עבור דגמים אלו. (אין החברה מבטיחה שאכן יסובסד מכשיר, ובכל מקרה לגופו יש להגיד את הבקשה ישירות לגורם המסבסד).

חשיבות רבה מוקדשת למציאת פתרונות צריכה עבור אוכלוסיות ספציפיות. ברולינג סטונד ניתן להתאים מכשירי אידוי למטופלים הצריכים, למשל: פתרונות לשבת, פתרונות למטופלים עם בעיות נשימתיות, ועוד. רוצים לברר עוד מידע ולדבר איתנו? ניתן ליצור איתנו קשר בלחיצה כאן.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן