מייטי, מייטי פלוס, וקראפטי פלוס – מצא את ההבדלים

מייטי פלוס, מייטי, קראפטי פלוס

וופורייזר קראפטי פלוס, וופורייזר מייטי, ועכשיו גם מייטי פלוס: בתוך השוק המבלבל של מכשירי אידוי, לאורך השנים בלטו במיוחד הוופורייזרים של סטורז אנד ביקל. רבים מהלקוחות שלנו מתלבטים בין הדגמים השונים של החברה, ומבקשים להבין יותר לעומק את ההבדלים ביניהם. המכשירים מיוצרים בגרמניה על ידי חברת סטורז אנד ביקל, שהיא מחלוצות תחום האידוי עם ותק של למעלה מ-20 שנים. במהלך השנים הוציאה החברה מספר מכשירי אידוי ניידים שונים, הרי הם הדגמים השונים של המייטי והקראפטי. אנחנו אוהבים לחשוב עליהם בתור אחים, כשהמייטי בתפקיד הבכור. הוא גדול יותר פיזית, ומציע מספר פיצ'רים שאין בקראפטי, אבל הם עובדים בשיטות אידוי זהות ויש להם עוד הרבה במשותף. אם אתם מתלבטים בין מייטי, מייטי פלוס, או קראפטי פלוס, או רוצים לדעת איך לבחור מכשיר אידוי נכון בשבילכם, תמשיכו לקרוא.

מכשירי האידוי הטובים בשוק

כאמור, שלושת הדגמים האלו הם מבית היוצר של סטורז אנד ביקל. כולם מגיעים עם אחריות של שנתיים, ועובדים באידוי על בסיס קונבקשן. תוכלו ללמוד עוד על ההבדלים בין קונדקשן לקונבקשן בלינק, אבל נאמר בקצרה שבעוד בקונבקשן (הולכת חום) זרם של אוויר חם בטמפרטורה גבוהה הוא זה שמפיק את האדים, בקונדקשן (הולכה חשמלית) הקנאביס מתחמם על ידי מגע ישיר עם קירות תא החימום. לרוב, קונבקשן נחשב לשיטת חימום מועדפת באידוי קנאביס, וכל דגמי המייטי והקראפטי עובדים על אותה טכנולוגיית קונבקשן. לשלושת המכשירים גם תא מילוי באותו גודל, כך שהם יכולים להכיל את אותה כמות של קנאביס. 

בגלל העיצוב הדומה של המכשירים, יש שלל חלקי חילוף ואביזרים שמתאימים לכולם – רשתות, משפך מילוי, קפסולות מינון, פיות, באבלרים, מתאמים ועוד. 

ההבדלים בין מייטי לקראפטי פלוס

מה בכל זאת ההבדלים בין המכשירים? קודם כל, הגודל.

המייטי הרגיל והמייטי פלוס באותו הגדול, אך גדולים יותר מהקראפטי פלוס. כולם יכולים להיכנס לכיס, אבל כמו שניתן לראות דגמי המייטי גדולים יותר, בין היתר משום שיש להם שתי סוללות בניגוד לסוללה אחת בלבד בקראפטי פלוס. לכן, בעוד מכשירי מייטי מאפשרים זמן שימוש של עד שעתיים, הבטרייה של הקראפטי פלוס תחזיק מעמד עד כשעה בין טעינות. לשימוש אינטנסיבי, המייטי והמייטי פלוס גם מאפשרים להמשיך לעבוד כאשר הוא מחובר ישירות לחשמל, אפילו כשהסוללה ריקה.

הבדל חשוב נוסף הוא צג הטמפרטורה שיש בשני הדגמים של המייטי. באמצעותו ניתן לשלוט בקלות ברמת המעלות ולבדוק את מצב הבטריה. בקראפטי פלוס הקטן אין מסך, ולכן כל התפעול נעשה באופן פשוט באמצעות כפתור בודד המאפשר לעבור בין שלוש רמות טמפרטורה. הקראפטי פלוס גם מתחבר לאפליקציה שמאפשרת שליטה מלאה בטמפרטורה, להפעיל ולכבות את המכשיר, אינדיקציה מדויקת על מצב הסוללה ועוד.

האפליקציה של הקראפטי

מייטי פלוס VS מייטי: מה ההבדלים

לאחר שהבנו את ההבדלים הכלליים בין דגמי המייטי לוופורייזר קראפטי פלוס, נסביר בקצרה את ההבדלים בין המייטי למייטי פלוס.

וופורייזר מייטי הוא המלך הותיק בשכונה, והדגם המקורי של המכשיר. מייטי פלוס הוא הדגם החדש והאחרון, שמביא מספר שידרוגים חדשים.

  1. טעינה Type-C: השדרוג המשמעותי ביותר למייטי פלוס הוא שינוי שיטת הטעינה. במייטי המקורי משתמשים במטען ייעודי שמתחבר לשקע בקיר. במייטי פלוס הכניסו טעינת UBS-C, ממש כמו בטלפונים החדשים, המאפשרת להטעין בכל ובכל מקום. בעזרת מטען "סופר-צ'ארג'ר" ניתן להטעין מהר במיוחד – כ-80% ב-40דקות.
  2. תא מילוי קרמי: וופורייזר מייטי המקורי מצויד בתא מילוי ממתכת, אך במייטי פלוס שינו את זה לתא מילוי בציפוי קרמי. השדרוג הזה מאפשר חימום אחיד יותר, ובעיקר משפר את טעם האדים
  3.  זמן חימום: המייטי פלוס מציג זמן חימום מעט מהיר יותר – כ-60 שניות
  4. פונקציית פרי-סט – למעבר מהיר בין רמות טמפרטורה
  5. רגליות בתחתית המכשיר – לשיפור היציבות

למי מתאים כל מכשיר?

כמו שבטח כבר הבנתם, מדובר במכשירים מהשורה הראשונה עם הבדלים לא גדולים. לשימוש יומיומי אינטנסיבי, היינו ממליצים על וופורייזר מייטי או וופורייזר מייטי פלוס: הם מאסיבים יותר, ובעלי בטרייה חזקה יותר. הסוללה החזקה חשובה במיוחד לאלו מאיתנו שמאדים מחוץ לבית וצריכים מכשיר שיוכל לשמש אותנו באופן רציף לאורך היום. בגלל סיבות אלו, דגמי המייטי נחשבים למכשיר אידוי מומלץ למטופלי קנאביס רפואי. הקראפטי פלוס מתאים יותר למי שלא צריך זמן שימוש של יותר משעה, או למי שמעדיף מכשיר דיסקרטי וקומפקטי יותר, שהולך טוב עם גיחה לים או ערב בפאב. בנוסף, למטופלי קנאביס מהדור השלישי אנחנו לרוב ממליצים על המייטי. הוא פשוט יותר לתפעול, ולא משלב שימוש באפליקציה כמו בקראפטי פלוס. 

בסופו של דבר,שלושת המכשירים מציעים אידוי ברמה הגבוהה ביותר, ונחשבים למומלצים מאוד בשוק הניידים. 

אם יש לכם עוד שאלות, התלבטויות הארות או סתם בא לכם לדבר, אנחנו זמינים בטלפון לכל דבר ועניין – 1-700-550-085.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן