VOLCANO HYBRID: המלך החדש

סקירת מוצר: וופורייזר Volcano Hybrid

מכשיר האידוי וולקנו VOLCANO, הוא האייקון של עולם מכשירי האידוי וקהילת האידוי, כבר מאז שנת 2000.
מכשיר אידוי מתוצרת גרמנית, שמפיק איכות אדים ברמה הגבוהה ביותר. מכשיר אמין בצורה יוצאת דופן, מכונה שמסוגלת לעבוד ולעבוד ולעבוד, ולספק ביצועים מירביים גם לאחר שנים. סוג של מוצר שכבר קשה למצוא בימינו, מבחינת צורת הבניה והאמינות.

הוולקנו הייבריד – VOLCANO HYBRID, הוא הדגם האחרון בסדרה, שיצא ממש עכשיו לשוק.
הוא מחליף את דגם הוולקנו הדיגיטלי, ומביא יכולות חדשות ומרגשות, וימכר לצד הוולקנו הקלאסי – אחיו הקטן והאנלוגי.

עד עכשיו, סימן ההיכר של מכשירי הוולקנו, חוץ מצורתם האייקונית, הוא כמובן אמצעי הצריכה – הבלון, בעל השסתום המיוחד. במכשירי הוולקנו, לא שואפים ישירות מהמכשיר, אלא ממלאים בלון ניילון מיוחד באדים. את השאיפה מבצעים מהבלון, באמצעות פיה מיוחדת.
הוולקנו הייבריד מביא צורת צריכה חדשה – שאיפה ישירה, ומכאן שמו – הייבריד, שילוב של שתי שיטות.


אז מה חדש?

צינור לשאיפה ישירה מהמכשיר

כן כן, החידוש הצפוי והנדרש הזה הגיע, והוא מרגיש נהדר. לתא המילוי המיוחד והחדש של הוולקנו הייבריד, ניתן לחבר צינור שאיפה שמגיע בערכה, ולשאוף ישירות מהמכשיר. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי, או להעזר במשאבת האוויר שנועדה לניפוח הבלון. בשימוש במשאבה, ניתן לדחוף אדים לתוך הצינור באופן אקטיבי ע"י המכשיר. מעולה למתקשים בשאיפה. המשיכה ממש נעימה, ומזכירה את הרגשת משיכת האדים בשימוש במכשיר ה – פלנטי (PLENTY). הצינור מסתובב ב – 360 מעלות כאשר הוא מחובר לתא המילוי, כך שניתן בקלות להעביר אותו מאדם לאדם.

חימום מהיר במיוחד

כאשר מפעילים את מכשיר האידוי, ממתינים שהוא יתחמם לטמפרטורה הרצויה, ואז ניתן לשאוף אדים, או למלא אותם בבלון. כך היה בכל מכשירי הוולקנו עד היום – בערך 2-3 דקות של זמן חימום.
לעומת זאת, ההייבריד בעל יכולת חימום של בין 40 שניות לדקה!

שליטה מוחלטת באפליקציה

השימוש במכשיר אידוי עם אפליקציה הוא לא חדש – אנו מכירים זאת ממכשיר הקראפטי הנייד של החברה, אבל היכולות של האפליקציה עם מכשיר שולחני, הן מיוחדות ומדהימות.
האפליקציה של הוולקנו הייבריד מאפשרת שליטה מוחלטת במכשיר. הפעלת המכשיר (!), שינוי טמפרטורת אידוי, הפעלת המשאבה, ועוד.

החלק המיוחד באמת הוא תוכניות ההפעלה האוטומטיות.
באמצעות תוכניות העבודה, שאתם מגדירים, ניתן לכתוב "תסריטים" מוכנים מראש עבור המכשיר, עם כל אפשרות שליטה על המכשיר. למשל – ניתן להגדיר למכשיר להתחמם לטמפרטורה מסויימת, למלא בלון באופן אוטומטי, ולאחר מספר דקות, לעלות לטמפרטורת אידוי גבוהה יותר – ולנפח שוב בלון באופן אוטומטי.
הבחירה היא שלכם.

וולקנו הייבריד אפליקציה

תצוגה דיגיטלית עם כפתורי טאץ'

ההייבריד מביא עמו תצוגת LED משופרת וחדה יותר, המאפשרת לראות את טמפרטורת המכשיר בצורה ברורה, ללא תפריטים והסתבכויות. כפתורי השליטה כעת מוטמעים לתוך התצוגה – כפתורי טאץ' נעימים ומודרניים.
הכל מרגיש חלק ומודרני, ובהחלט מרגישים את ההשקעה שהופכת כל מכשיר וולקנו למוצר סופר רובסטי.

חוויית השימוש

ניגשנו לבדוק את הוולקנו הייבריד, מנוסים ומסופקים מיכולות הוולקנו הדיגיטלי, הדגם הקודם. אין ספק שהוולקנו הדיגיטלי עובד מעולה – לכן היינו צריכים לראות האם החידושים של הוולקנו הייבריד באמת היו שווים את ההמתנה.

ראשית, ניגשנו למלא את תא המילוי – תא מילוי חדש שעוצב במיוחד עבור מכשיר זה, אשר מסוגל להתחבר גם לבלון השסתום הפשוט (Easy Valve), וגם לצינור השאיפה החדש (שבאנגלית נקרא Tube).
תא המילוי מפנק מאד, כמיטב המסורת. ניתן להקטינו באמצעות מקטין תא מילוי מיוחד, אשר מאפשר גם לצמצמם את נפחו, וגם שימוש בקפסולות הסטנדרטיות של סטורז אנד ביקל.

VOLCANO HYBRID Filling Chamber | תא מילוי לווקנו הייבריד

תא המילוי של הוולקנו הייבריד

התחברנו במהירות למכשיר באמצעות האפליקציה. כל עוד הוא מחובר לחשמל, אפשר לעשות זאת. אגב, את כבל החשמל ניתן כעת לנתק מהמכשיר. הדבר מאפשר שימוש בכבל חשמל ארוך יותר, על מנת למקם את הוולקנו בחופשיות יתרה בבית.

הדלקנו את המכשיר וכיוונו את הטמפרטורה ל – 190 מעלות צלזיוס. כל זאת בשליטה מהטלפון החכם שלנו, באמצעות חיבור בלוטות' פשוט. המכשיר התחמם במהירות גבוהה במיוחד – תענוג. למי שמכיר את החימום המהיר של המכשירים הניידים (קראפטי ומייטי) – אז זה ממש אותו המצב, רק במכשיר שגדול מהם פי כמה וכמה. בתוך 40 וקצת שניות, והמכשיר מוכן לשאיפה. הדבר עושה חשק גדול יותר לגשת לוולקנו ולהתנסות איתו, מכיוון שלא נדרשת המתנה ארוכה יותר.

שאיפה שעושה חשק לעוד

כאשר המכשיר הגיע לטמפרטורה הרצויה, החלטנו לנסות שאיפה באמצעות צינור השאיפה החדש. הצינור מתחבר ישירות לתא המילוי של המכשיר, ללא צורך בבלון. למרות אהבתנו הגדולה לבלון, באנו לבדוק את היכולת החדשה. וזה מרגיש נהדר!
המשיכה מהצינור החדש לא קשה מדי, ולא משוחררת מדי. הפיה היא אותה פיה מפנקת של הפלנטי, והכל מרגיש כל כך חלק ונכון ביחד. למי שמתקשה בשאיפה, ניתן להפעיל את משאבת האוויר, על מנת שהאדים יוזרמו לצינור באופן אקטיבי, ולא רק באמצעות כוח היניקה של האדם ששואף.

VOLCANO HYBRID Tube Kit | מערכת צינור

צינור השאיפה של הוולקנו הייבריד

יכולת מעולה של הצינור היא כמובן שהוא מסתובב ב – 360 מעלות כאשר הוא מקובע לתא המילוי. הדבר נועד על מנת לאפשר שימוש בצינור מכל זווית ביחס למכשיר, ללא תלישה של תא המילוי ממקומו. כך, ניתן להעביר את הצינור בין מספר אנשים בצורה בטוחה.

השימוש בצינור שאיפה הופך את כל עניין האידוי לנגיש במיוחד – לפעמים השימוש בבלון נראה קצת מוזר לאנשים, וזה בסדר. עכשיו אי אפשר להתלבט – שואפים ישירות מפיה, מהמכשיר, כמה שרוצים, איך שרוצים. לא יכולנו לבקש ביצוע יותר טוב של הפיצ'ר הזה.

איכות האדים היא כמובן בסטנדרט הגבוה ביותר שהורגלנו אליו ממכשירי הוולקנו. הדבר היחיד שיגביל אתכם, הוא איכות הצמחים שתשתמשו בהם. מבחינת המכשור – הוולקנו יקח אתכם הכי גבוה שאפשר.

תוכניות עבודה אוטומטיות

אחד החידושים שהופכים את הוולקנו הייבריד למודרני כל כך, הוא החיבור לאפליקציה (יישומון), שמאפשרת שליטה מוחלטת ביכולות המכשיר. ניתן להדליק ולכבות אותו, לשנות טמרטורת אידוי, להפעיל את משאבת האוויר, לשלוט על יכולת הכיבוי האוטומטית, וועד.

החלק המיוחד שהדליק לקוחות רבים שבדקו את המכשיר, הוא היכולת לכתוב תוכניות, תסריטים מוגדרים מראש עבור המכשיר. ניתן להשתמש בכל יכולות המכשיר (הפעלה, הפעלת המשאבה, שינוי טמפרטורה), ולהורות למכשיר לבצע אותם בשלבים, לאחר מרווחי זמן שאתם בוחרים, בסדר שאתם בוחרים. מדהים ומדוייק.

וולקנו הייבריד אפליקציה

מסקנות

אין חדש תחת השמש: הוולקנו הוא עדיין מכשיר האידוי השולחני הטוב ביותר בשוק, והוולקנו הייבריד לוקח את המכשיר הקיים, וממציא אותו מחדש, בסטנדרטים של שימוש שבהחלט מתאימים לשנת 2019.
איכות האדים היא הגבוהה ביותר בנמצא, אין על כך עוררין, ושיטת השאיפה החדשה היא בהחלט יכולת קריטית שגורמת לנו לגלות את הוולקנו מחדש. אנו נמליץ עליו בתור מכשיר האידוי הטוב ביותר, האמין ביותר והמתקדם ביותר לשימוש ביתי, כמו שהיינו רגילים. כל הכבוד לסטורז אנד ביקל על מוצר נפלא שמצטרף למשפחת המכשירים הותיקים והמוכרים.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן