סקירת וופורייזר: Dynavap M 2018

דיינוואפ dynavap vaporizer

קיים דגם חדש יותר – דגם 2020. לסקירת המוצר של הדגם החדש, לחצו כאן >>


לפעמים הדברים הפשוטים, עובדים בצורה הטובה ביותר. למדנו את זה עם לא מעט מוצרים, וגם הפעם. אנחנו מאד שמחים להציג את ה – Dynavap Vapcap – וופורייזר נייד אישי, ללא סוללה. אמנם הוא נראה פשוט במבט ראשון, אך הוא בעל פוטנציאל אדיר, ומספק תוצאות מפתיעות ואיכותיות. אז מה הסיפור?

Dynavap – מכשירי אידוי מסוג אחר

חברת Dynavap, הממוקמת בוויסקונסין בארה"ב, שמה לה למטרה לייצר מכשיר אידוי לצמחים, חסר סוללה, פשוט לתפעול, שמספק חווית אידוי איכותית. כל מוצרי החברה מיוצרים בארה"ב, במפעל בוטיקי של צוות החברה. לחברה ישנה גאווה רבה במוצריה, והם מספקים גם מידע רב בערוץ היוטיוב שלהם, ובהחלט מציגים ידע רב ואהבה גדולה למקצוע. מוצר הדגל שלהם הוא בעצם כל קטגוריות ה – Vapcap – שהוא מכשיר אידוי שנראה אחרת, פועל אחרת, ומרגיש נהדר.

מה זה Vapcap?

Vapcap הוא שמו של הפטנט של החברה. הפטנט הזה נמצא בכל מכשירי החברה. קיימים מספר מכשירים מחומרים שונים (מתכת, עץ), באורכים שנים וגדלים שונים. כולם פועלים על אותו עקרון הפעלה, שמבוסס על הפטנט הזה. מכשירי Vapcap מיוצרים מחומרים באיכות גבוהה, ואיכות הבניה גבוהה ובוטיקית ממש. דגם ה – M קטנטן (סה"כ 92 מ"מ אורכו), ונכנס בקלות לכיס, לתיק, ודיסקרטי מאד.

ואיך משתמשים?

כדי לתפעל מכשיר Vapcap, יש להצטייד במצית טורבו. המכשיר תמיד יראה כמו סיגריה מאורכת, עם תא מילוי בקצה. לתא המילוי קיים מכסה (Cap) מיוחד. מסירים את המכסה, ואז מגלים את תא המילוי. התא לא גדול במיוחד, עד 0.1 גרם. ממלאים בצמחים (לא לדחוס יותר מדי!), וסוגרים את המכסה. כעת, ניתן להתחיל בחימום.

חימום המכשיר ואידוי הצמחים

עכשיו הקסם קורה. כדי להתחיל לאדות במכשיר, מחממים את המכסה (ה- Vapcap) באמצעות מצית טורבו. מכוונים את הלהבה ישירות למכסה. יש לסובב את המכשיר תוך כדי חימום, כדי להקיף את כל המכסה באמצעות הלהבה. לאחר מספר שניות, ישמע רעש – קליק, שהמכסה ישמיע. כאשר שומעים את הקליק, מפסיקים לחמם, וכעת ניתן לשאוף מצדו השני של המכשיר. לאחר מספר שניות, כאשר המכסה יתקרר, ישמע שוב 'קליק', ויהיה ניתן לחזור על פעולת החימום. ובצורה קצת יותר גרפית: ממלאים את התא בצמחים, וסוגרים את התא.

מחממים את צדו של התא הסגור, ולא רק את הקצה. כאשר המכשיר ישמיע 'קליק', הוא מוכן לשימוש.
וופורייזר Dynavap חימום
שואפים, וממתינים לקליק (או לפחות 30 שניות) לפני חימום נוסף.
dynavap וופורייזר שאיפה

חוויית אידוי מפתיעה

גם דגם ה – M, וגם דגם ה – NonaVong מספקים איכות אידוי מפתיעה ביחס למחיר ולגודל של המכשיר. האדים איכותיים מאד, בעלי טעם מ-צ-ו-י-י-ן. השיטה של חימום במצית אמנם קצת פחות נוחה משימוש בוופורייזרים אלקטרוניים, שבהם ההפעלה עם בלחיצת כפתור. אבל מצאנו גם את הצד החיובי בשיטת החימום עם המצית: פעולת החימום בסופו של דבר מספקת, ומאפשרת שליטה ברמת החימום. מי שמעוניין באדים עדינים וטעימים – יחמם את הדיינאוואפ עד להשמע ה 'קליק, ומיד יפסיק את החימום. מי שמעוניין באדים סמיכים יותר, בטמפרטורה גבוהה יותר, עם טעם "קלוי" יותר – יחמם את המכשיר כ-שניה או שתיים מעבר להשמע ה 'קליק'. לאחר מספר ניסיונות, הצלחנו לפתח טכניקה די מעולה, שמאפשרת לעבור בקלות מאידוי עדין, לאדים סמיכים עם טעם קצת "מבושל", כדי לאתגר מעט את השאיפה. יש אנשים שאוהבים את זה קשוח – ובצוות שלנו קיימים כמה כאלה.

איכות בניה מעולה

חברת Dynavap מייצרת את מוצריה בארה"ב, ומרגישים את זה. איכות הבניה מעולה – המכשיר מורכב ממספר חלקים קבועים:

  1. המכסה – ה – Vapcap
  2. מעבה (Condenser)  – החלק שדרכו עוברים האדים לאחר החימום, ומתעבים.
  3. חלק אמצעי (Midsection) – מעין גוף למכשיר, שמאחד את המעבה ואת המכסה.

החלקים עשויים מפלדת אל חלד, ומטיטניום. ישנן גומיות ואטמים שמחברים בין החלקים השונים, וניתן להחליפם, לתחזוקה מיטבית של המכשיר, כמו ברוב מכשירי האידוי הנפוצים. כאשר מחזיקים את המוצר ביד, מבינים ישר שמדובר במוצר בוטיקי, שלא מיוצר בצורה מאסיבית, ובעל פרטים קטנים ונפלאים שמאפשרים לדבר הזה לעבוד היטב.

השורה התחתונה

בשורה התחתונה: מאד מאד אהבנו את המוצרים של דיינאוואפ. מאד מאד מפתיע שוופורייזר שעולה יחסית כל כך מעט, מספק איכות אדים נהדרת. כשפותחים את תא המילוי ,לאחר סשן אידוי, אפשר לשים לב שהצמחים שאידינו, קיבלו את הגוון החום/קלוי, שבדרך כלל רואים במכשירי אידוי באיכות גבוהה. הצמחים לא נשרפו, והחוויה הייתה מעולה. למי שאין בעיה עם שיטת החימום עם המצית – מאד מאד נמליץ על המכשיר הזה, כמובן לשימוש אישי, ולאידוי כמויות לא גדולות. למי שמחפש מכשיר אידוי שילווה אותו לאורך כל היום, להפגת כאבים, ולשימוש אינטסיבי – הדיינאוואפ עדיין לא המוצר המתאים (יותר נמליץ על מכשירים כמו DaVinci IQ, Crafty, Migthy). למי שמחפש וופורייזר לשימוש קליל, אישי – נמליץ להצטייד בדיינאוואפ ובמצית טורבו.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן