סקירת מוצר: וופורייזר G-Pen Pro

G - Pen Pro Vapozier ג'י פן פרו וופורייזר

המותג G-Pen ידוע היטב בקהילת משתמשי הוופורייזר. זאת, בזכות מכשירי אידוי מעולים שנמכרים במחיר אטרקטיבי ביחס לאיכות, כמו ה – G-Pen Elite. מכשירי אידוי קטנים וניידים, בעלי תא חימום קרמי בדרך כלל, מקטגוריית "עט אידוי", כמו שאנו אוהבים לקרוא להם. כעת, החברה הוציאה מוצר חדש. הכירו את G-Pen Pro. וופורייזר קטן ונייד, המתמקם היטב בשוק כשחקן רציני לתקציב נמוך (489). הוא וופורייזר מומלץ למתחילים בתחום, שמחפשים פתרון אידוי זמין וזול, לשימוש לא תכוף. אנו ברולינג סטונד קיבלנו את המוצר, ובכתבה הבאה נסקור את תכונותיו ויכולותיו.

G-Pen Pro: היכרות

כך המכשיר נראה:

הג'י פן פרו הוא וופורייזר נייד לאידוי צמחי מרפא (לא מיצויים!), שנועד לתת מענה איכותי וטוב לאנשים שמחפשים קלות שימוש, מחיר זול, ותפקוד ברמה טובה. מכשיר קטן מידות, שנכנס בקלות לכיס. למכשיר כפתור הפעלה בודד בקדמת המכשיר – דבר שהופך את המכשיר לקל מאד לתפעול. הכפתור מאפשר להפעיל את המכשיר, ולברור בין הטמפרטורות (3). 4 מנורות עדינות בקדמת המכשיר מאפשרות להבין את מצבי הוופורייזר השונים. תא המילוי שאותו ממלאים בצמחים, הנו קרמי, המאפשר להכיל עד 0.25 גרם. הפיה שממנה שואפים עשויה מגומי. בהחלט מאפשר הרגשה נעימה בעת השאיפה. העיצוב הוא עיצוב קלאסי ונקי, כמו שאר מוצרי החברה. אורכו של המכשיר כ – 11 ס"מ בלבד – קומפקטי מאד. גימור שחור חלק, קימורים נחמדים המאפשרים אחיזה קלה – כולם תורמים למראה עתידני ועדין, שהופך את הוופורייזר לגאדג'ט אופנתי ודי מגניב.

תפעול המכשיר

כפי שציינו מקודם, אין יותר מדי התעסקות במכשיר. בזכות ממשק המכיל כפתור שליטה אחד בלבד, העניינים לא יכולים להסתבך. לפני הכל, פותחים את הפיה (בקלות!), וממלאים את תא המילוי הקרמי בצמחים גרוסים. תא המילוי מאפשר להכיל צמחים עד משקל של 0.25. הדבר הופך את ה G-Pen Pro למכשיר שלא מיועד לשימוש הכי אינטנסיבי, אבל מאפשר אידוי קל ומהיר On the go, במרווחים ברורים ביום.

G Pen Pro Vaporizer | וופורייזר ג'י פן פרו
G Pen Pro Vaporizer | וופורייזר ג'י פן פרו

הפעלה מלאה באמצעות כפתור בודד

לאחר מילוי המכשיר,  אנו מוכנים לצאת לדרך. כדי להפעיל את המכשיר, נלחץ 5 פעמים על כפתור ההפעלה. כעת, המכשיר יתחיל להתחמם. הנורות בקדמת המכשיר יהבהבו. כאשר הנורות יפסיקו להבהב ויציגו אור רציף, נדע שהמכשיר הגיע לטמפרטורה הנכונה, וניתן לשאוף. כדי לשנות טמפרטורה, כל שיש לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההפעלה לחיצה ארוכה ל – 2 שניות. הנורות יחליפו צבע, המציין את הטמפרטורה הנבחרה. הטמפרטורות הן: 190C° – אור כחול 204C° – אור ירוק 220C° – אור אדום הטמפרטורות השונות מאפשרות לקבל אפקט שונה (חזק או חלש יותר – זה עניין פרטני שמשתנה לפי הצמח שנכנס לתוך המכשיר, אבל לאידוי קנאביס – כל הטמפרטורות נחשבות לטובות). שימו לב שהמכשיר מיועד לצמחים יבשים בלבד – לא למיצויים.  

סוללה

חיווי מצב הסוללה מתבצע בצורה יפה – כאשר הסוללה מלאה – כל 4 הנורות מלאות מלמטה למעלה. ככל שהסוללה מתרוקנת, עוד נורה נכבית, החל מלמעלה, עד שכולן כבויות. חמוד מאד! חיי הסוללה מאפשרים שימוש עד 40 דקות בערך, והטעינה אורכת בערך כשעתיים. הטעינה מתבצעת באמצעות כבל Micro USB, שאפשר לחבר גם למחשב, או באוטו. כאמור, מכשיר שמעולה למשתמש המתחיל, שמחפש 2-3 סשנים טובים של אידוי.

חווית שימוש

החשש בשימוש בוופורייזר שמתומחר במחיר כזה, הוא שיווצר מצב שאיכות האדים לא טובה, ופשוט מתבצעת שריפה של החומר. הפעם, המכשיר מפתיע באיכות האידוי שלו, ובהחלט מייצר אדים ראויים, כמו מכשירים המתומחרים קצת גבוה מעליו. השאיפה קלה, מפיה בעל ציפוי רך. לא הפיה הכי גדולה שנתקלנו בה, אבל כל המכשיר קומפקטי, והמחסור בפיה בולטת דווקא תורם לדיסקרטיות. לא מדובר על מכשיר למתקדמים. נמליץ על המכשיר הזה למטופלים שזקוקים לכמה שאיפות לפני השינה, או בבוקר, שבהחלט לא צריכים יותר מ0.25 גרם. מי שיחפש פתרון שימוש אינטנסיבי (לפחות 3 פעמים ביום), ואיכות אדים גבוהה יותר, ימצא את מבוקשו עם סוסי עבודה רציניים יותר.

מה מגיע באריזה?

באריזת המכשיר מקבלים את הוופורייזר כמובן, כבל USB להטענה, אמצעי דחיסה לתא המילוי, שעוזר עם דחיסת הצמחים, ומברשת ניקוי. מברשת הניקוי מתבררת כיעילה, ויש לדאוג לניקיון המכשיר – בתא המילוי, ובפיה.

למי זה מתאים – סיכום

ה – G-Pen Pro מסתמן כפתרון איכותי ונוח במחיר זול, ולמטופלים שבאמת לא צריכים לאדות מעבר לפעמיים ביום. במידה ואתם מתחילים מאד בתחום ומחפשים פתרון זול עבור שימוש שכזה, נמליץ על המכשיר. וופורייזרים נוספים ניתן למצוא בקטגוריית וופורייזר באתר. אם יש שאלות נוספות, נשמח שתפנו אלינו בשאלות.

 

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן