סקירת חידושים: קראפטי וופורייזר

קראפטי וופורייזר Crafty Vaporizer
הוופורייזר (מכשיר אידוי) קראפטי, שרבים מכירים אותו כסוס עבודה קטן, נייד ויעיל – שודרג. כעת הסוללה שופרה, וגם יכולות הקישור עם האפליקציה.

סוללה משופרת

לקראפטי סוללת ליתיום און פנימית, שאיפשרה זמן עבודה כולל של עד 45 דקות. סטורז אנד ביקל קיבלו את הפידבק מהלקוחות, וכעת הסוללה חזקה ב – 20%! לקוחות שרכשו מאיתנו את הדגם המשופר אף דיווחו על התחממות מהירה יותר של המכשיר. זו לא הצהרה רשמית, אבל תמיד נחמד לשמוע הפתעות כאלה.

אפליקציה חדשה

אין ספק שהאפליקציה של הקראפטי היא חלק בלתי נפרד מתפעול המכשיר. לא חובה להשתמש בה – הקראפטי מאפשר שימוש בשני מצבי טמפרטורה קבועים מראש כאשר לא נעזרים באפליקציה. צפו באפליקציה החדשה:

אז מה חדש?

אפשרות לראות ולקבוע את הספירה לכיבוי אוטומטי

כדי לשמור על בטיחות המשתמש במכשיר, לקראפטי יש מנגנון של כיבוי עצמי – לאחר דקה. כעת, הדגמים החדשים מגיעים עם יכולת מובנית לקבוע את זמן הספירה. ניתן לקבוע את זמן הספירה לעד 5 דקות. האפשרות לשנות את את הערך הזה, מתאפשרת באמצעות שינוי בחומרת המכשיר בגרסתו החדשה. לא ניתן לשנות את השעון במכשירים שנקנו אצלנו לפני אוגוסט 2017.

היסטוריית מכשירים שחוברו

יש לכם יותר ממכשיר קראפטי אחד? יש לחברים שלכם קראפטי? כעת, כל מכשיר שהתחברתם אליו בעבר, ישמר בזכרון המכשיר. ברגע שידלק המכשיר, יהיה ניתן לבחור אותו בלחיצה, מרשימת של מכשירים שהאפליקציה זוכרת.

Find my Crafty

לא מוצאים את הקראפטי? מתחבא במגירה, או מתחת למיטה? עכשיו אפשר לגרום למכשיר לרטוט ולהבהב, באמצעות קריאה מהאפליקציה.

קביעת צלצול התראה מותאם אישית

ניתן להעלות צלצול אישי משלכם לאפליקציה, והוא יושמע כאשר הוופורייזר מגיע לטמפרטורה שרצינו – ומוכן לשימוש.

חיבור לשעון החכם של אפל

כעת האפליקציה עובדת גם עם ה – Apple Watch.  

קראפטי וופורייזר – קטן, חזק, ויעיל

לסיכום, הקראפטי שעד עכשיו מיצב את מעמדו כמכשיר פרימיום קומפקטי, מצליח לספק את יכולת האידוי הידועה של סטורז אנד ביקל. השיפורים החדשים הופכים אותו למוצר טוב יותר מאי פעם, ואנו מקווים שנמשיך לראות ולדווח על חידושים נוספים במכשירים של החברה.
 

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן