אידוי קנאביס

אידוי קנאביס

אם תשאלו אותנו, שימוש במכשיר אידוי כדי לאדות קנאביס – עדיף על עישון. אין ספק לגבי זה, וזה הקו שמנחה אותנו בשנים האחרונות.

אנו ברולינג סטונד מאד מאמינים בצריכת קנאביס באמצעות וופורייזר מתאים. ראשית, בגלל היתרון הבריאותי, בגלל כל התוספות הנפלאות שבחוויית אידוי נקייה וטהורה.

המעבר מעישון לאידוי לפעמים מהווה אתגר, מכיוון שעישון ממכר, ושינוי הרגלים זה דבר לא קל.

ראשית: מה ההבדל בין עישון לאידוי בוופורייזר?

עישון

בעת עישון, אנו שורפים את הצמחים. תוצרי שריפה הינם מזיקים לבריאות. עישון לאורך זמן מכביד על הנשימה, ממלא את הריאות בחומרים לא רצויים, ומכניס לנו לגוף חומרים אשר נחשבים מאד מאד לא בריאים.

בנוסף, רוב המעשנים בישראל מערבבים את הקנאביס עם טבק. הטבק, מכיל חומרים רבים המזיקים לבריאות בעת שאיפה, ויותר מכך – הוא ממכר. זו אחת הבעיות הגדולות עם טבק.

עישון היא שיטה שמומלצת פחות ופחות עבור מטופלי קנאביס רפואי – מטרת הטיפול היא להעניק מזור למטופל, ולא לגרום לתופעות מזיקות על הדרך, שאותן משיגים לצערינו בעישון.

אידוי

באידוי, לעומת זאת, אנו משתמשים באוויר חם על מנת להפיק אדים מהקנאביס – אדים שמכילים את החומרים הפעילים, ללא תוצרי שריפה, ללא אפר, וללא ריחות לא נעימים.

באידוי, לא משתמשים בטבק – אלא בקנאביס בלבד.

הטעם והריח שמתקבלים הם נאמנים למקור. הרבה מעשנים בכלל לא מכירים את הטעם הטהור של הצמח המופלא שנקרא קנאביס, ובכך מפספסים חוויית צריכה איכותית מאד.

חוויית העישון לעומת שימוש ב – וופורייזר

עישון הוא ממכר. אין ספק לגבי כך. חלק מהמעשנים יעידו שהוא גם מאד מהנה, למרות שלא כולם יסכימו על כך.

בעת עישון, חוויים הרגשה אינטסיבית מאד בזמן קצר לאחר תחילת העישון, כך שמרגישים אפילו מעין "סחרחורת" קלילה. עישון גורם לשינוי מיידי בלחץ הדם, לכיווץ כלי דם.

לעומת זאת, באידוי – בעת שאיפה, לא מרגישים את נפח האדים כמעט (אדים נועדו להיות עדינים, לעומת עשן סמיך). הדבר מהווה יתרון נפלא למי שלא סובל את תחושת העשן בריאות.

האפקט באידוי מגיע מספר דקות לאחר השאיפות הראשונות, בניגוד לעישון שבו מרגישים לפעמים "בום" על ההתחלה.

בוודאי תגידו – אז למה שכולם לא יעברו לאידוי? נשמע כמו חוויה קלילה ונעימה בהרבה. ובכן, הרבה אנשים מכורים לתחושת האינטנסיביות של העישון! בנוסף, ההשפעה השקופה יותר "והמטפסת" של האידוי, יכולה לגרום לחוסר סיפוק לחובבי העישון.

החווייה יכולה להיות שונה מאדם לאדם

קנאביס הוא תחום קסום, עדיין, עבור המדע. ישנן התפתחויות רבות בהבנת הצמח וכיצד הוא משפיע עלינו, אך אנו רחוקים מלהבין את כל הסיפור.

קנאביס משפיע אחרת על כל אדם. לכל אדם יש "סיבולת" משלו, וציפיות אחרות מהצמח.

לפעמים מגיעים אלינו אנשים שקיבלו רישיון לקנאביס רפואי, שלא עישנו מעולם. הם מחפשים פתרון בריא ונקי לצריכת הקנאביס. לעומת זאת, יכול להגיע אלינו אדם שמעשן שנים, לאורך כל היום, באמצעות ג'וינטים, באנגים, או כל דבר אחר. הציפייה של אדם מנוסה כזה מהקנאביס – שונה משל חסרי ניסיון. חשוב להבין את הההבדלים האלה.

הרגלים ישנים הם דבר שקשה לשנות, אבל במקרה הזה – כדאי ומומלץ לשנות.

אני רוצה לעבור לאידוי – אבל מכור לחוויית העישון

במקרים האלה, שבהם ישנה כוונה טובה להקל על הבריאות שלנו, אבל אנחנו פשוט לא מוכנים לוותר על הסיגריה – נדרש לבצע תהליך בראש שלנו, שבו אנחנו נצטרך להזכיר לעצמנו למה אנו עושים את המעבר הזה, ומה היתרונות שלו.

בתור חנות שמספקת וופורייזרים, אנו יכולים להעניק לך את המכשירים הכי טובים עבור המעבר הזה – לדוגמא, מכשירי האידוי של חברת Storz & Bickel הגרמנית. הרצון שלך להפסיק לעשן, ולעבור לחיים נקיים מעשן – זה הכוח החזק שיניע אותך אל עבר המטרה הזו.

נכון, זה לא תמיד פשוט, כיף לשבת עם חברים ולהעביר סיגריה מיד אל יד – אבל חשוב להיות מודעים לתהליכים שקורים לנו בגוף בעת עישון.

זה בסדר גם לקחת שאיפה עמוקה (נקווה שבלי שיעולים), להחליט שמשנים את ההרגל, למרות הקשיים שבדבר – ולנסות להתמיד בזה.

באמצעות מכשירי האידוי הטובים ביותר שנמצא בשוק, אנו יכולים להתחייב לכך שמכשיר האידוי יפיק אדים טעימים, בעלי חומר פעיל, ויכולת לבצע את העבודה.

כל השאר – צריך להגיע מרצון טוב של המשתמש, לעבור לחיים נקיים יותר ובריאים יותר.

טיפים למעבר קל יותר למכשיר אידוי

קיבצנו מספר טיפים שיעזרו במעבר המיוחל:

  • השתמשו בוופורייזר איכותי! מכשירי אידוי זולים, עלולים שלא לספק את האפקט המיוחל, ובכך להפוך את המעבר למתסכל. נשמח לעזור בבחירת המכשיר המתאים ביותר, ולהסביר על היתרונות והיכולות השונות. דברו איתנו!
  • בצעו את המעבר בהדרגה. בכל פעם שניה שתרצו לעשן, השתמשו במכשיר אידוי.
  • הזכירו לעצמכם לאורך היום למה כדאי לוותר על הסיגריה. כתבו את כל הסיבות בתמונה, שאותה תמקמו כתמונת הרקע בטלפון שלכם. ככה יהיה קל להיזכר בסיבות אלו לאורך היום.
  • היעזרו באיש קרוב או כל אדם אחר שמסייע בהתמודדות עם אתגרים אחרים בחייכם.

למידע על וופורייזר מומלץ – לחצו כאן

המלצות אלו אינן מהוות יעוץ רפואי. מכשירי האידוי שבאתר מיועדים לשימוש עם צמחי מרפא חוקיים, וקנאביס רפואי ברישיון בלבד.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן