וולקנו: אגדה בת 20 שנה

וופורייזר וולקנו זהב 20 שנה

בעולם הקנאביס, שהוא עולם עשיר – עם נישות, מוצרים, אמונות ושיטות צריכה מגוונות – קיימים אייקונים. כמו בכל נישה בעולם הזה, ישנם מוצרים או אנשים שבלטו מעל כל השאר. זהו הסיפור של הוולקנו – מכשיר האידוי שהתחיל מהפכה, וכעת – אנו חוגגים את יום ההולדת ה – 20 שנה של ההמצאה הנפלאה הזו.

חברת סטורז אנד ביקל, יצרנית המכשיר, חוגגת את יום ההולדת הזה בצורת מהדורה מיוחדת בצבע זהב, של המכשיר האגדי. אז מה הסיפור של הוולקנו, ומי אלה בעצם סטורז וביקל?

וופורייזר וולקנו זהב 20 שנה

וופורייזר וולקנו – האייקון ששינה הכל

הוולקנו הוא אייקון בעולם אידוי הקנאביס. הוופורייזר הנייח, שהגיח לעולם בשנת 2000, חולל מהפכה בשיטת אידוי הקנאביס, ומשמש גם לאידוי צמחים אחרים – בתחום הארומתרפיה. הוולקנו מציג שיטת פעולה מיוחדת (שאיפה באמצעות בלון), איכות בניה בסטנדרטים הגבוהים ביותר – והכי חשוב – איכות אידוי שטרם נראתה בעבר. עבור אנשים רבים, סוף סוף נמצא הפתרון האיכותי הראשון והאמיתי לצריכת קנאביס ללא עישון. וזוהי נקודת מפנה אדירה עבור כל כך הרבה אנשים שצורכים קנאביס למטרות רפואיות, ואינם מעשנים.

כך נראה מכשיר הוולקנו בשנת 1996, עוד כשהיה בפיתוח.

צורתו המיוחדת, הקונוס – נהפכה לסמל הכי חשוב של עולם האידוי.כיום, המותג "וולקנו" הוא ממש שם נרדף למכשיר אידוי איכותי. אין קופי שופ שמכבד את עצמו שלא מספק אלטרנטיבה בדמות הוולקנו. ניתן למצוא את הוולקנו במחלקות מסויימות בבתי חולים, גם בארץ. הוולקנו הוא חלוץ.

מרכוס סטורז ויורגן ביקל
יורגן ביקל ומרכוס סטורז – מקימי חברת סטורז אנד ביקל.

הגישה של חברת סטורז אנד ביקל – יצרנית המוצר, היא שונה לחלוטין מכל דבר אחר שאתם מכירים בשוק. מפעל החברה המדהים והחדשני, ממוקם בטוטלינגן – עיר קטנה, ציורית ויפה בגרמניה. העיר הזו ידועה במפעלים רבים אשר מייצרים ציוד לעולם הרפואי. הגישה של צמד היזמים שהקימו את החברה – מרכוס סטורז, ויורגן ביקל – היא לספק פתרון אידוי טהור, ברמה רפואית הייטקית. ואכן, מכשיר הוולקנו הנייח, ומכשיר המייטי הנייד, נמכרים בישראל בנוסף בגרסת "מדיק", אשר קיבלה את אישור משרד הבריאות המקומי!

מפעל החברה בטוטלינגן, גרמניה.

מאז עברו מים רבים בנהר הדנובה שחוצה את טוטלינגן, לא רחוק מהמפעל. החברה המשיכה לייצר מוצרים נוספים, כמו ה – פלנטי המיוחד, והמכשירים הניידים – ה – קראפטי ומייטי. הוולקנו זכה לגרסה דיגיטלית עם מסך אלקטרוני, שכעת הוחלפה על ידי הוולקנו הייבריד – וולקנו דיגיטלי, הניתן לשליטה באמצעות אפליקציה, ומאפשר לשאוף אדים באמצעות צינור אלסטי, במקום שימוש בבלון.

וופורייזרים סטורז אנד ביקל
משפחת מכשירי האידוי של חברת סטורז אנד ביקל, כיום.

בכל מכשיר של החברה, מובטחת חוויית אידוי מהמעלה הראשונה. איכות האידוי הנפלאה מתקבלת באמצעות שיטת הסעת חום אמיתית ונפלאה, שמספקת אדים ברמה הטהורה ביותר. החברה מספקת אביזרים חכמים אשר משלימים את החווייה, כגון קפסולות, הניתנות למילוי מראש של קנאביס. פשוט מכניסים למכשיר האידוי, ומפעילים! כמה פשוט, ככה חכם – וזו הגישה של חברת סטורז אנד ביקל.

וולקנו – מהדורת זהב מוגבלת, לרגל חגיגות 20 שנה

צפו – וולקנו זהב, מהדורה מוגבלת – הוא כאן:

 

הוולקנו הקלאסי הוא המכשיר האנלוגי של החברה, והותיק ביותר. הוא מכשיר אמין בטירוף, חזק – יצירת מופת. לרגל חגיגות 20 השנה, החברה משחררת גרסת זהב 24K. המעטפת של המכשיר זהובה כולה, והוולקנו נראה כך פשוט מדהים, כמו המלך שהוא. המכשיר מגיע עם כל האביזרים המוכרים, בקופסה מיוחדת לציון האירוע.

למותג קיימים מעריצים רבים בישראל (כולל אנחנו, כמובן). ההרגשה הטובה בלב, כאשר אנו נכנסים לדיספנסרי או קופי שופ בחו"ל, והעיניים מתבייתות על צורת הקונוס המוכר של הוולקנו – תמיד תמיד מעלה חיוך על פנינו. אם יש לך מכשיר וולקנו בבית, אנו בטוחים שההרגשה מוכרת. אם לא – הגיע הזמן להצטרף למשפחה!

וופורייזר וולקנו זהב אריזת המוצר

את גרסת הזהב ניתן לרכוש מיידית. שימו לב – מהדורה מוגבלת לשנה בלבד.

לכל הוופורייזרים שלנו, לחצו כאן >>

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן