Dynavap M 2020 – סקירת מוצר

וופורייזר Dynavap דיינאוואפ

Dynavap הוא מותג של מכשירי אידוי ניידים. הם לא פועלים באמצעות שימוש בסוללה כמקור כוח לחימום. זהו מכשיר אנלוגי לחלוטין, שאת החימום מבצעים באמצעות מצית. כמו מדי שנה, החברה מעדכנת את הדגם, מבצעת מספר שיפורים לפי פידבק שקיבלה מהלקוחות, ומשחררת דגם חדש של מוצר הדגל שלהם – ה – Dynavap M.

המוצרים הקודמים של החברה הוכחו כמעולים, ובעלי יחס עלות/תועלת מדהים. זאת, בזכות יכולת האידוי המדהימה שמספק מכשיר קטן כל כך, שפועל בצורה כל כך מיוחדת. הוופורייזר הזה מיוצר בארה"ב במפעל בוטיקי, של חברה מדהימה שעושה עבודה מכל הלב.

הדגם החדש נחת אצלנו, ואנחנו יותר משמחים לכתוב לכם עליו ועל החידושים שבו.

צפו: Dynavap M 2020 – הדגם החדש

Dynavap the "M" 2020 – איך זה עובד?

הוופורייזר הזה מאד פשוט – הוא נראה כמו מקל קטן ממתכת, עם פקק בקצה. כאשר שולפים את הפקק, נפתח תא המילוי, שאותו ממלאים בקנאביס גרוס. לאחר המילוי, סוגרים את הפקק.

עכשיו, הקסם קורה. בעזרת מצית, מחממים את הפקק המיוחד – הפטנט המיוחד של החברה – ומחכים מספר שניות עד ששומעים 'קליק'. ברגע ששמענו את הנקישה, אפשר לקחת שאיפה מהצד השני של ה – Dynavap. לאחר ששאפנו ולא יוצאים יותר אדים, ניתן לחמם שוב את הפקק ולהפיק אדים נוספים, שוב ושוב, עד שהקנאביס מוצה עד תום. חשוב לציין, שאחרי הקליק של החימום, מחכים מספר רגעים, ושומעים קליק נוסף שמודיע שהמכשיר מוכן לחימום חוזר.

השיטה הזו מאד מוצלחת בשביל מכשיר אידוי אישי נייד, והמכשיר מפיק אדים סמיכים ועשירים באופן ממש מפתיע – ברמה גבוהה יותר מוופורייזרים שנמכרים במחיר גבוה יותר, בעלי סוללה פנימית.

חלקי המכשיר השונים (המכשיר מגיע מורכב בעת הרכישה)

מה חדש בדגם 2020?

חורים חדשים לוויסות אוויר

באמצעות חור בצדו של המכשיר, בדגמים הקודמים, ניתן לווסת את כמות האוויר הנכנסת בשאיפה, דבר שמשנה גם את ההתנגדות. כמו צ'וק במקטרת. פשוט מניחים את האצבע על החור, במידה ורוצים התנגדות גדולה יותר, ופחות אוויר בשאיפה – מקסימום אדים, להרגשה אינטנסיבית.

החור עוצב מחדש, וכעת מדובר בשני חורים, שמאפשרים באופן מדוייק יותר לשלוט על כמות האוויר שנכנס. כסו חור אחד למצב ביניים קליל יותר. בנוסף, הצורה החדשה מאפשרת לאוויר להכנס בצורה טבעית יותר לשאיפה נוחה ומדהימה.

וופורייזר דיינוואפ 2020 חורים לוויסות אוויר
Chiral Airport – יכולת וויסות האוויר החדשה של דגם 2020.

קימורים חדשים לאחיזה נוחה יותר

מדגם לדגם, הקימורים הקטנים בעיצוב של הוופורייזר, משתנים, בהתאם לביקורת הקהל. אין ספק שהפעם הוא מרגיש כל כך טוב ביד – יציב, קריר עד כמה שאפשר, נעים.

וופורייזר dynavap 2020 דיינאוואפ

שינוי גודל תא המילוי

באמצעות כוונון של חלק פנימי במכשיר, ניתן כעת לשנות את גודל תא המילוי! במידה ורוצים לאדות ממש קצת, אפשר להקטין את תא המילוי מעט, על מנת שאפילו עם כמות קנאביס קטנה, הצמחים יהיו דחוסים בדיוק במידה הנכונה.

פיה בקוטר 10 מ"מ – חיבור לבאנג ללא צורך במתאם!

הפיה של ה – Dynavap M עוצבה מחדש כך שתתאים באופן טבעי ומיידי להנחה על ראש בקוטר 10 מ"מ של באנג – מקטרת מים. היתרון הזה מדהים למתקדמים שאוהבים להעביר את האדים שלהם דרך באנג או באבלר, כמו שאפשר לעשות עם הרבה מכשירי אידוי ניידים אחרים.

מניעת נפילה של הפקק

לאחר סגירת הפקק על תא המילוי, עליו להיות סגור היטב, גם כאשר הופכים את המכשיר והוא נוטה מטה. הפקק יושב מצויין ומאובטח במקומו, לאחר שהפעם מעצבי המוצר שמו דגש על עיצוב משופר של האזור.

דיינוואפ M 2020 עם מצית

מה דעתנו?

כרגיל, אנחנו אוהדים גדולים של מכשירי ה – Dynavap M. אנחנו יכולים כבר להגיע לשורה התחתונה – הדגם החדש רק משפר ומשפר את יכולות המכשיר, ומוסיף יכולות חדשות. נראה שמפתחי המוצר באמת קשובים היטב לפידבק והביקורות מצד הלקוחות.

כמה מהפיצ'רים החדשים הם משאלות לב של משתמשי דיינאוואפ שאוהבים את המוצר, ורוצים לראות יותר ויותר ממנו.

אנו מרגישים שהקפיצה הפעם הרבה יותר משמעותית מאשר פעמים קודמות – פיצ'רים חדשים ולא רק משופרים – תמיד כיף לקבל!

כרגיל, נמליץ עליו למי שמחפש מכשיר אישי, לשימוש סביר (לא אינטנסיבי) עם יחס עלות/תועלת מדהים. הוא קטן, נייד מאד, נראה מצויין, ומרגיש מצויין. השיטה המיוחדת של שימוש במצית דורשת לפעמים קצת המתנה בין מספר שאיפות, אבל האדים שמתקבלים הם מדהימים. כיף מאד ללכת סולו עם הוופורייזר הנהדר הזה.

חדש: Dynavap Starter Pack – ערכת התחלה מורחבת

כעת ניתן לרכוש את הוופורייזר עצמו, או כחלק מערכה מורחבת חדשה. הערכה מכילה אביזרים חשובים לתחזוקת המכשיר ולהעשרת חוויית האידוי. היא כוללת חלפים כגון גומיות ורשתות, כלי אחסון מעץ לשמירה על המכשיר, מצית טורבו, כלי ניקוי, ועוד.

סרטון הצגת החידושים הרשמי של החברה

 

מעוניינים לראות דגמים נוספים?
לקטלוג של כל מכשירי Dynavap >>

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן