חג לכבוד שמן קנאביס? 4 מוצרים שכדאי להכיר

כולם מכירים את 420, חג המעשנים שמצויין ב-20 באפריל. ביום שבת האחרון צוין 710, אותו חג מוזר שצרכני קנאביס מציינים לכבוד שמן קנאביס ומיצויים אחרים. השאלה הראשונה בהקשר זה היא למה לעזאזל קוראים לחג 710?

ובכן, הניחוש שלנו הוא שמאחורי ההמצאה עומד איש שיווק עם יצירתיות על בסיס קנאביס, אבל ההסבר די פשוט: כשהופכים את המילה OIL באנגלית ב180 מעלות, מקבלים 710. לכן, לפי השיטה הנהוגה בארה"ב לכתיבת תאריך, החג נחגג ב10.7. 

מה זה בכלל מיצויים של קנאביס ואיזה מהם מתאימים לאידוי?

שמן קנאביס זה שם כללי שעלול להיות מטעה: את פרחי הקנאביס ניתן למצות בהרבה דרכים שונות. בישראל, חברות הקנאביס משווקות שמנים המתאימים לטפטוף מתחת ללשון, שמהולים בשמן זית או משהו דומה. שמנים אלה לא מתאימים לאידוי בשום צורה.

בעולם קיימים סוגים רבים של מיצויים בשיטות שונות בהם החומרים הפעילים בפרחי הקנאביס עוברים תהליך של מיצוי לכדי שמן, המכיל את החומרים הפעילים בריכוזים גבוהים בהרבה מהפרחים.

לכבוד 710, הכנו לכם סקירה קצרה של 4 מוצרים שווים שכל צרכן שמן חייב להכיר:

עט אידוי לשמן – בריז

עט אידוי בריז מיועד לשימוש עם שמן קנאביס, ומתאים לקפסולות מיצויים עם חיבור 510. למכשיר בחירה בין 3 דרגות חום, מנגנון חימום מקדים ותפעול פשוט מאד. עטי אידוי אלה משתלטים על העולם בשנים האחרונות מכיוון שהם קטנטנים, קלים לנשיאה, ומחזיקים מעמד להרבה זמן.

לתשומת ליבכם – אין להשתמש במכשיר עם שמנים המיועדים לבליעה.

15%-
מבצעי פסח!
המחיר המקורי היה: ₪79.המחיר הנוכחי הוא: ₪67.

פדים לנוזלים למייטי וקראפטי

גם בסטורז אנד ביקל חשבו על מיצויים, ומספקים מעין פד מפלדת אל חלד המאפשר להשתמש במיצויים במייטי ובקראפטי, ופד גדול יותר המתאים לפלנטי ולוולקנו. פשוט מניחים את הפד בתוך תא המילוי, ומעליו את המיצוי המועדף עליכם. לאחר מכן משתמשים במכשיר כרגיל. המלצה שלנו: כדאי לאדות מיצויים במייטי על טמפרטורה גבוהה, אפילו 210.

9%-
מבצעי פסח!
המחיר המקורי היה: ₪32.המחיר הנוכחי הוא: ₪29.

עט אידוי למיצויים – ויקס

עט האידוי העוצמתי הזה מתאים למגוון סוגים של מיצויים. לא רק שהוא מתאים לאידוי קפסולות השמן 510 הסטנדריות, תוכלו לאדות בעזרתו  גם דאבים ושמנים במגוון מצבי צבירה. עיצוב יפהפה וטעינת USB-C מודרנית.

כלי למיצויים – 7 תאים

השמן, או המיצוי, מגיע לרוב במצב צבירה דביק. אז איך מאכסנים משהו כזה? לרוב בסיליקון. כלי הסיליקון הזה מכיל 7 תאי אחסון,  ונכנס בקלות לכיס או לתיק. עשוי מסיליקון ברמה רפואית שמונע הידבקות של המיצויים לדפנות. למה לבזבז שמן?

16%-
מבצעי פסח!

נוזל ניקוי קריפטונייט

אז אחרי שאיחסנו את השמן כמו שצריך, או השתמשנו בו באחד ממכשירי האידוי האהובים עלינו, עכשיו צריך לנקות לא? חומר הניקוי הזה מותאם במיוחד לטיפול בלכלוך הנוצר מקנאביס, והופך את הניקיון למשימה פשוטה. מנערים את הבקבוק, מכסים את האזור המלוכלך בשכבה דקה, ומחכים כ-חצי שעה. אחר כך, פשוט שוטפים עם מים חמים וחוזרים על התהליך במידת הצורך

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן