חיבור וופורייזר עם באנג

באנג - מתאם מייטי קראפטי

זה לא סוד שהרבה מבעלי הוופורייזר קראפטי (Crafty) או מייטי (Mighty) משתמשים באביזרים מיוחדים, תוצרת צד שלישי (זאת אומרת – לא חלקים שיוצרו על ידי היצרן המקורי, סטורז אנד ביקל). ואפילו מחברים את הוופורייזר ל.. באנג! כן כן.

בדרך כלל, מוצרי צד שלישי הם מתאמי חיבור של הוופורייזר ל – באנג (מקטרת מים) או באבלר.
מקטרת מים מגיעה מעולם העישון: מתקן עם "ראש" למילוי בקנאביס בצד אחד, ופיה רחבה לשאיפת העשן בצד השני. בין לבין, קיים "עמק" שממלאים במים, ובו העשן עובר בין השריפה לשאיפה. המים אמורים ללכוד חלקיקים גדולים, וכך לאפשר לנו לשאוף עשן "מסונן" יותר.

ניתן לייצר חיבור בין שני העולמות, ולהשתמש בבאנג לסינון האדים שיוצאים מהוופורייזר (ללא שום קשר לשריפה או עשן. נטו לסינון).

למה בכלל להשתמש בוופורייזר עם באנג?

חדשות מרעישות: ניתן לחבר את הוופוורייזר שלך למקטרת מים או באבלר, ל"סינון" נוסף באמצעות מים.
האם זה טוב?

זה דיון שערכנו לא מעט עם לקוחות, פה בינינו לבין עצמינו, ועם קהילת אנשי האידוי באינטרנט.
יש שיגידו – הרי גם ככה אידוי הוא שיטת צריכה נקייה ואיכותית (ובטח כשמתמשים במכשירי אידוי כמו המכשירים של סטורז אנד ביקל). אז למה לחבר באבלר או מקטרת מים?

שאיפה קלה יותר

אידוי הוא דבר שלפעמים גורם לשיעול. גם הוופורייזר הטוב ביותר (ואנו טוענים שמדובר על המייטי), גורם לשיעול מדי פעם. בכל זאת, יש לזכור שמכשיר האידוי מפיקים אדים. זה אומר שבכל שאיפה, ישנם חומרים פעילים שאנו מעוניינים שיכנסו לריאות, ועל כל מדובר על חלקיקים שאינם אוויר בלבד. גם התוצרת הכי עדינה יכולה לגרום לשיעולים קלים, גם אצל המשתמשים הכי מנוסים.

וכאן נכנס סינון המים. השימוש בחוצץ שכזה, מאפשר לקרר את האדים, להפוך את השאיפה לנעימה יותר וחלקה יותר, ובגדול לאפשר לנו לשאוף יותר בכל פעם.
זה בדיוק ה"בוסט" שמקבלת חוויית האידוי – פתאום ניתן להכניס יותר לריאות בכל שאיפה.

אנשים מדווחים לנו שהשימוש באמצעות מסנן מים פתאום הופך את החוויה לשונה לחלוטין, ממש מעלה אותה רמה.
השאיפות ארוכות יותר, האדים נעימים יותר, וכך שיטת האידוי הופכת לאלטרנטיבה מושלמת לעישון.

1) מתאם ל – באנג

מתאם מזכוכית – Sneaky Pete

המתאם למקטרת מים של Sneaky Pete עשוי מזכוכית איכותית, ומאפשר חיבור של מכשיר הקראפטי או המייטי ישירות לראש של מקטרת המים שלכם. המתאם הוא זכר אוניברסלי – כך שאפשר לחבר אותו לכל ראש נקבה בקוטר 10, 14 או 18 מ"מ!
מיועד למי שבבעלותו באנג אהוב, ורוצה לעשות את המהלך הזה.

 

מתאם מסיליקון – Delta 3D Studios

מתאם לבאנג שעשוי מסיליקון, תוצרת חברת Delta 3D Studios.
היתרון של מתאם סיליקון על מתאם זכוכית, הוא.. שסיליקון לא שביר כמו זכוכית, כמובן!
מתאים לחיבור לראשים בקוטר 14 מ”מ ו – 18 מ”מ, והחיבור הוא זכרי (מתאים להרכבה על ראש נקבה כמובן.)
מה להעדיף, סיליקון או זכוכית? כמובן שמדובר על ויכוח עתיק יומין, ממש כמו עם שתיה קלה – מפחית או בקבוק זכוכית? ..

מתאם זכוכית למקטרת מים – וולקנו

מתאמי הזכוכית האיכותיים של מאגמה מאפשרים לחבר את וופורייזר וולקנו לבאנג. הם מתאימים לחיבור הבלון או צינור השאיפה, ומקררים את השאיפה באופן משמעותי. עשוים זכוכית בורוסיליקט חזקה מאד. 

2) קשית ובאבלר – הכל באחד

באבלרים למכשירי האידוי קראפטי/מייטי (קשית זכוכית), הם פתרון של הכל-כלול, לסינון מים של האדים המופקים ממכשיר האידוי.
פשוט ממלאים את הבאבלר במים ומחברים אותו לתא המילוי של הקראפטי/מייטי (במקום הראש הרגיל של המכשיר). באמצעות מוצרים אלה, אין צורך לקנות באנג חיצוני, ולהתעסק עם החיבור שלו.

והנה המלצות לעוד כמה מוצרים משלימים, שלאו דווקא קשורים ישירות לסינון מים:

3) מעמד (סטנד) למייטי/מייטי פלוס

מכשירי המייטי לא ניתן להעמדה על שולחן. ניתן להחזיק אותו ביד, להניח אותו "על הגב", אך לא ניתן להעמידו (דבר אשר מקל על חיבור למקטרות מים שונות). מוצר נוסף של סניקי פיט, הוא מעמד שניתן להרכיב לתוכו את מכשיר האידוי, ולהעמידו בקלות.

4) פיית זכוכית/טיטניום

הפייה הסטנדרטית של המייטי והקראפטי עשויה מפלסטיק באיכות רפואית. היא עובדת מעולה, אבל .. עדיין מייצרת טעם לוואי קל. לעומת זאת, השימוש בפיית זכוכית או טיטניום משפר את הטעם, ומביא אותו להכי קרוב לארומה של הצמח.

 

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן