סרטוני קנאביס שחייבים לראות

אבקנים טריכומות

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, כמה שווה סרטון? בעידן המידע הכל מתועד, ואנחנו יכולים לצפות בתופעות קנאביס מעניינות שמגיעות באמצעות האינטרנט לכל העולם. איך נראות טריכומות, לאיזה גובה יכול להגיע צמח קנאביס, מה הקשר של בונסאי לקנאביס ועוד – סרטוני קנאביס מרתקים. 

טריכומות מתחת למיקרוסקופ

טריכומות הן אותו איבר מיקרוסקופי דמוי פטריה על צמח הקנאביס המכיל את כל החומרים הפעילים. בסרטון המצורף תוכלו לראות אותן מקרוב מאד בצילום מיקרוסקופי מפעים של טרכימות לפני קציר, עם צבע ענברי בקצה המאפיין פרחי קנאביס בסוף שלבי הפריחה. מבט בטריכומות באמצעות זכוכית מגדלת או מיקרוסקופ הוא אחת השיטות שמגדלים משתמשים בהן על מנת לזהות את הזמן הנכון לקציר.

רוצים לדעת עוד על טרכימות? הסרטון הבא מסביר ב2 דקות קלות לעיכול הרבה מידע מעמיק על החלק הכי חשוב בקנאביס.

שתילי ענק של קנאביס

אולי כבר יצא לכם לראות שתילי קנאביס ואולי לא, אבל כאלה לא ראיתם. הצטרפו לביקור באופרציית גידול חוץ של קנאביס באורגון, עם שתילים שיגרמו לכם לעקם את הצוואר כמו גורדי השחקים בניו יורק. 

קנאביס בונסאי

אם קודם ראינו קנאביס ענק, אז עכשיו נבדוק את הגרסה המיניאטורית? כן, מסתבר שיש אנשים שעושים בונסאי עם קנאביס, וזה מדליק בדיוק כמו שזה נשמע.

אמן גלגול ג'וינטים

ג'וינט זה דבר פשוט נכון? כנראה שזה תלוי מי מגלגל אותו. הבחור הזה מגלגל ג'וינטים בצורת אבטיח, טאקו, ספיידרמן, דמויות מצוירות ועוד. 

מלט-שוט של דאב

בשנים האחרונות מתפשטת בעולם במהירות תופעת ה'דאבים', הכינוי הנפוץ למיצויי קנאביס. לרוב צורכים את הדאב באמצעות מכשיר ייעודי, ופה תוכלו לראות מקרוב איך זה נראה.  

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן