עט אידוי אולאו: סקירת מוצר

עט אידוי אולאו | Olèo Vape Pen

עט אידוי לשמן

שימו לב! – אין להשתמש במכשיר עם שמנים המיועדים לבליעה.

מיליון דרכים להתמסטל במערב, והפעם: עט אידוי לשמן קנאביס. הקונספט פשוט – קפסולות חד פעמיות המלאות בשמן קנאביס לאידוי, המתברגות לעט אידוי רב פעמי. כשהקפסולה מתרוקנת, זורקים ושמים חדשה. עט האידוי אולאו הוא מוצר פרי פיתוח של חברה ישראלית, המתאים בדיוק למטרה זאת. לקחנו אותו לבדיקה אינטנסיבית בשטח וחזרנו עם התוצאות.  

יצאנו עם האולאו לטיול קמפינג של כמה ימים במדבר כדי לבדוק אותו בתנאים אמיתיים. בסיטואציות כאלה, בהן לא תמיד נוח לגלגל, האולאו מהווה פתרון מצוין. ניסיתם פעם לגלגל בחוץ ואיבדתם חצי מהקססה למשב רוח פתאומי? אז אתם מכירים את הבעיה. במקום ערכת עישון שלמה של ניירות, מצית, קססונית, גריינדר וכו', לקחנו את האולאו וכמה קפסולות טעימות במיוחד. כל הערכה הזאת נכנסת ללא קושי לכיס של הג'ינס, ומספיקה בקלות לסופ"ש שלם גם לצרכנים אינטנסיביים – שמן הקנאביס מסוג זה הוא (לרוב) מרוכז מאד, ומכיל אחוזי THC גבוהים בהרבה מתפרחת לעישון. נס פך השמן, גרסת הקנאביס. 

מבחן התוצאה

היה תענוג לטייל עם האולאו, שמספק ניידות וזמינות שקשה להתחרות בה – הוא שוקל 18 גרם בלבד. בין אם זה בהפסקה מתחת לעץ באמצע היום, או על המחצלת ליד האוהל בערב, המכשיר הזה חוסך הרבה בלאגן. הוא כל כך פשוט ומיידי שכמעט אפשר להרגיש אשמים. אחרי שנים של גלגול ג'וינטים, זה כמעט קל מדי. לעיתים, אחרי שהעט היה זרוק בתיק והשמן התפזר בתוך הקפסולה, היא נסתמה מעט. במקרה כזה, מנגון הפרי היט של האולאו עזר לפתור את הבעיה: 2 לחיצות על כפתור ההפעלה והמכשיר נכנס למחזור חימום מקדים של כמה שניות. אחריו, שאפנו שוב והחסימה השתחררה בקלות. דבר נוסף שחייבים לציין הוא הטעם הנהדר המתקבל בשימוש בעט אידוי עם שמן איכותי – כל שאיפה מפוצצת בטרפנים טעימים, עם טעם לוואי נעים ועדין בהרבה מעישון.

לאולאו זמן שימוש של כ-30 דקות, אך מסתבר שבעטי אידוי מסוג זה לא חייבים הרבה יותר. המכשיר מתחמם באופן מיידי, ולכן כל סשן איתו הוא קצר מאד – בניגוד למכשירי אידוי לתפרחת שדורשים זמן חימום ארוך יותר. הטענו את האולאו רק בערב באמצעות סוללה ניידת שגם ככה הבאנו בשביל הטלפונים, ותוך פחות משעה הוא כבר התמלא מחדש. הוא נטען באמצעות כבל USB סטנדרטי, כך שניתן להטעין אותו בקלות בכל מקום. 

עט אידוי אולאו | Olèo Vape Pen
עט אידוי אולאו | Olèo Vape Pen

תפעול המכשיר פשוט מאד. על מנת להדליק אותו נלחץ  5 לחיצות רצופות על כפתור ההפעלה. לאחר מכן, נלחץ 3 פעמים כדי לעבור בין רמות הטמפרטורה השונות. המכשיר מאפשר בחירה בין 3 רמות טמפרטורה שונות המסומנות בתאורה צבעונית:

ירוק – 3.1V

כחול – 3.5V

אדום – 4.0V

לאולאו סוללת 400 אמפ"ש, המבטיחה ניצול אפקטיבי של השמן. עטים אחרים אמנם מתגאים בסוללה גדולה יותר, אבל הסוללה המדויקת של האולאו מונעת שריפה של השמן, וכך ושומרת על טעם משובח ואדים עשירים בטרפנים. 

לסיכומו של עניין, האולאו  ימשיך ללוות אותנו בטיולים ובבית גם בעתיד. הוא פשוט לתפעול, קל משקל, אמין ובעל תחושת סיליקון נעימה באחיזה, ובזכות הניידות ומיידיות שלו נותן פתרון מעולה לאידוי שמן קנאביס. 

מה כלול באריזה?

  • מכשיר אידוי Olèo Vape Pen
  • כבל הטענה USB
  • הוראות שימוש בעברית

להזכירכם – אין להשתמש במכשיר עם שמנים המיועדים לבליעה.

מה ההבדל בין עט אידוי לסיגריה אלקטרונית?

המושג עט אידוי עשוי להיות מבלבל, מכיוון שהוא משמש לעיתים לתאר דברים שונים. עם זאת, על פי רוב הכוונה עט אידוי היא למכשיר אידוי לשמן קנאיס, שפועל עם מחסניות חד פעמיות. סיגריה אלקטרונית לעומת זאת, משמשת לאידוי נוזלי ניקוטין, כמעין תחליף לעישון סיגריות. אם כך, עט אידוי – לקנאביס. סיגריה אלקטרונית – לניקוטין.

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן