עט אידוי לקנאביס – העתיד של התעשיה?

עטי אידוי קנאביס

מיצויי קנאביס – המלך החדש

בשנים האחרונות מתרחש תהליך לגליזציה של קנאביס במקומות רבים בעולם, ביניהם קנדה, אורוגוואי וכמובן שוק הקנאביס הגדול בעולם – ארצות הברית. ברמה הפדרלית קנאביס נותר לא חוקי בארה"ב, אך מדינות רבות מאשרות באופן מקומי חקיקה המאפשרת את השימוש בקנאביס. במדינות כמו קליפורניה, נוואדה, קולרדו ועוד, נוצרו שווקי ענק המאפשרים ללמוד רבות על האופן בו מתפתח שוק קנאביס חוקי לאחר לגליזציה. רובנו מכירים קנאביס בתור דבר אחד פשוט: פרחים. תפרחת קנאביס שולטת בשוק באופן בלתי מעורר, כולל שוק הקנאביס הרפואי בישראל. עם זאת, במקומות בהם אושר השימוש החוקי בקנאביס, אנחנו רואים מהפך איטי – בעוד מכירות התפרחת יורדות, המלך החדש ממלא את המקום: מיצויי קנאביס. והדרך הכי קלה לצרוך מיצויי קנאביס? עט אידוי.

מה זה עט אידוי לקנאביס?

עט אידוי לשמן קנאביס הוא ככל הנראה המוצר המבוקש ביותר בקטגוריית המיצויים המתפתחת. אל מול מגוון ענק של מיצויי קנאביס שונים שלפעמים דורשים ציוד ייעודי, עט אידוי מציע פתרון קל ופשוט במיוחד. מדובר במעין סוללה קטנה בצורת עט, אליה מחברים מחסניות חד פעמיות המלאות בשמן קנאביס. לחלופין, חלק מעטי האידוי חד פעמיים לחלוטין. הם מגיעים כיחידה אחת עם השמן, וכאשר הוא נגמר זורקים את כל הדבר. שימו לב! – אין לאדות שמן קנאביס המיועד לבליעה. עטי אידוי מתחממים במהירות רבה לעומת מכשירי אידוי לפרחים, ולכן מספקים חוויית אידוי כמעט מיידית: מדליקים את עט האידוי, מחכים זמן קצר עד שיתחמם, ושואפים. ברגע שמסיימים את שמן הקנאביס במחסנית, זורקים ושמים חדשה. עטים אלה יכולים להספיק למטופל הקנאביס הרפואי הממוצע זמן רב, מכיוון שהשמן שהם מכילים הוא בעל אחוז גבוה בהרבה של חומרים פעילים לעומת תפרחת קנאביס. 

עטי אידוי קנאביס רפואי

שמן קנאביס ודאבים: משתלטים על השוק

כשמסתכלים על נתוני המכירות בשווקי הקנאביס החוקיים, מתקבלת תמונה ברורה: מיצויי הקנאביס, כולל עטי שמן לאידוי, דאבים, שאטר וכו', תופסים לאט לאט נתח משמעותי מהשוק. כך למשל בניתוח שנעשה על שוק הקנאביס האמריקני בשנים 2020-2021 נמצא שקטגוריית עטי האידוי במקום השני מבחינת מכירות, כשבמקום הראשון עדיין תפרחות הקנאביס. מכירות מוצרי קנאביס לאידוי בתקופה שנבדקה, על פני שישה שווקים חוקיים בארה"ב, הגיעו לכמעט 2.6 מיליארד דולר. חלק גדול מהמכירות האלה הן של קפסולות חד פעמיות עם שמן קנאביס לשימוש עם עטי האידוי, אך חלק הולך וגדל שייך לעטים החד פעמיים. כאמור, בעטים אלה כל המוצר חד פעמי, בניגוד לסוג הראשון בו מחליפים רק את מחסנית השמן.

עטי אידוי ברולינג סטונד:

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן