קנאביס רפואי בשבת

האם ניתן לצרוך קנאביס רפואי בשבת? התשובה היא כן – גם לשומרי שבת. קנאביס רפואי הפך נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות. לאחרונה אף פורסם שמספר מטופלי הקנאביס בישראל חצה את רף ה־100,000. אחוז משמעותי מהמטופלים האלה הוא שומר שבת, ורבים פונים אלינו בחיפוש אחר פתרון לאידוי קנאביס בשבת.  חלקם אף סובלים ממצבים רפואיים המובילים לכאב יומיומי, וזקוקים לדרך כשרה לצרוך קנאביס בשבת. עבור לקוחות כאלה, מכשיר האידוי וולקנו קלאסי עשוי להוות פתרון מצויין להקלת הסבל גם במהלך השבת. 

וולקנו קלאסי

הוולקנו קלאסי הוא מכשיר אידוי ביתי של חברת סטורז אנד ביקל הגרמנית, אשר מציע אמינות ועמידות לשנים ארוכות. הוא מגיע עם אחריות לשלוש שנים, ופעמים רבות נתקלנו במכשירים שעבדו מצוין גם הרבה שנים אחר כך.

איך לאדות קנאביס בשבת?

מכשיר לאידוי קנאביס רפואי בשבת? כן, וזה לא מסובך בכלל. השימוש בוולקנו קלאסי בשבת נעשה באמצעות חיבור לשעון שבת פשוט. קובעים מראש את השעות בהם אנחנו רוצים שהמכשיר יפעל, ולוחצים על שני הכפתורים לפני כניסת השבת.

מכיוון שכפתורי האוויר והחימום פועלים מראש וביחד, לוקח למכשיר זמן ארוך יותר מהרגיל להתחמם. לכן, קחו בחשבון כרבע שעה של זמן חימום. לזה צריך להוסיף עוד כרבע שעה של שימוש, כך שאנו ממליצים לקבוע בשעון השבת פרקי זמן של חצי שעה. אם למשל קבענו שהמכשיר ידלק בשעה שתיים בצהריים, נחכה שהוא יתחמם ולאחר מכן נוסיף את תא המילוי עם הקנאביס הגרוס. נחכה שהבלון יתמלא באדים, ואנחנו מוכנים להתחיל. כך, עם מעט הכנה מראש, אפשר להשתמש בוופורייזר בשבת. 

הנושא של עישון קנאביס בשבת הוא לא חדש, והוא עולה שוב ושוב ככל שגוברת ההכרה בכך שקנאביס הוא גם תרופה, ועל תרופה לא מדלגים בשבת. רבנים שונים אף פרסמו בשנים האחרונות פסיקות בהן קבעו שמותר לעשן קנאביס רפואי בשבת בנסיבות המתאימות, מתוך הבנה שמדובר בתרופה ובפיקוח נפש. כך למשל קבע הרב של בית חולים איכילוב הרב אברהם רזניקוב, ואפילו התייחס בדבריו לשימוש במכשיר אידוי בשבת. 

אביזרים שימושיים

לשימוש בכמויות קטנות יותר, ניתן לקנות מקטין תא לוולקנו קלאסי. המקטין הוא טבעת מתכת שיושבת בתוך תא המילוי של השסתום הפשוט של הוולקנו, ומצמצמת את נפח תא המילוי.

לאחר שהקטנו את תא המילוי, הוא גם מתאים לשימוש עם קפסולות. לשימוש בשבת, אפשר למלא מראש את הקפסולות בקנאביס גרוס, וכך לצמצם את ההתעסקות במהלך השבת למינימום.

למי שאוהב את הדברים היפים בחיים, לא מזמן הוציאה סטורז אנד ביקל מהדורת זהב מיוחדת. וולקנו קלאסיק, המכשיר המוכר והאהוב – עם ציפוי זהב 24K. מדובר במהדורה מוגבלת שיצאה לכבוד 20 שנים לוולקנו הראשון, והביאה את המכשיר האגדי בגרסה חדשה ומנצנצת.

פתרונות נוספים לשבת

לצד וופרייזר וולקנו קלאסי, ישנם פתרונות נוספים שיכולים לענות על הצורך ליטול קנאביס רפואי בשבת. דרך אחת היא להשתמש בקנאביס בתוך אוכל – בין אם זה עוגיות קנאביס, שמן זית מעושר, או כמעט כל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו. כדי ללמוד עוד על בישול עם קנאביס מומלץ לקרוא את הפוסט שלנו בנושא. 

לשיחה עם נציג וקבלת הסבר מפורט ניתן להשיג אותנו בטלפון – 1-700-550-085

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, או תחליף לייעוץ הלכתי. 

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן