הזמנה באתר

אנחנו רולינג סטונד – החנות הטובה בישראל למוצרי עישון ומכשירי אידוי. אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אז אתם יותר ממוזמנים לבדוק אם אנו דוברי אמת!
תוכלו למצוא באתר ובחנויות שלנו מגוון ניירות גלגול, פילטרים, גורסים, פתרונות אחסון מכל הסוגים, אביזרים מקיפים לגלגול ואידוי, ועוד הרבה הפתעות.

רכישה באמצעותנו בישראל חוסכת המון כאב ראש, המון עלויות נסתרות ושקט נפשי עם אחריות מקומית ושירות ברמה בינ״ל.

    • מיידיות – אצלנו תקבלו פתרון מהיום להיום, או לכל היותר מהיום למחר.
    • עלות הובלה בינלאומית ומשלוח לישראל נחסכת מכם.
    • אחריות – גם אם יש אחריות בינ"ל, יהיה עליכם לשלוח על חשבונכם לתיקון, ולהישאר ללא פתרון עד שיתוקן.
    • שנאי ענק מ-110 ל-220 וולט (לא הקטנים, העולים 50 שקלים, אלו שעולים 300 +)

הוראות בעברית עם כל רכישה מקומית

  • מיסים – מע"מ ומכס (מאות שקלים בפני עצמם). גם אם המשלוח מגיע ביבוא אישי, יהיה עליכם לשלם 17% מע"מ לפקיד/ה לפני שתקבלו את החבילה. אל תגידו שלא אמרנו…

זכרו גם שהאחריות המקומית מבטיחה שקט נפשי במידה ויש צורך בתיקון המכשיר.

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיסי אשראי: ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט, דיינרס.

  • ברכישה בסכום של 499₪ ומעלה, ניתן לשלם עד שני תשלומים ללא ריבית.
  • ברכישה בסכום של 999₪ ומעלה, ניתן לשלם עד שלושה תשלומים ללא ריבית.

אין צורך להרשם בעת הזמנה באתר. מומלץ להרשם, כדי שההזמנה הבא תהיה קלה יותר, וכדי שנדע גם את מי לצ'פר! 🙂
ניתן להתחבר בקלות באמצעות חשבון הפייסבוק, או הגוגל שלך.
בעמוד הקופה (שבו ממלאים את הפרטים האישיים להזמנה), ניתן לבחור להתחבר באמצעות פייסבוק או גוגל, אם תרצו.
הדבר מקצר את ההרשמה לאתר – בקליק!

אם לא התקבלה הודעה לאחר ביצוע ההזמנה, כדאי לבדוק את תיקיית הספאם בשירות הדואר האלקטרוני.

במידה ולא התקבלה הודעה, ניתן לשלוח לנו הודעה דרך האתר, או להתקשר: 1-700-55-00-85

אחרי ביצוע הזמנה באתר (ואישור קבלת התשלום ברולינג סטונד), ישלח אל הלקוח אימייל המאשר את ההזמנה.
לאחר שההזמנה תטופל ותצא למשלוח – ישלח אימייל נוסף, המכיל את מספר המעקב של החבילה.

במידה ובחרת באפשרות של איסוף עצמי מהחנות, יש להמתין להודעה מאיתנו, שניתן לבוא לאסוף את ההזמנה. ההודעה תשלח אל כתובת הדואר האלקטרוני שאיתו ביצעת את ההזמנה. שימו לב! בעת הגעה לחנות לשם איסוף עצמי, יש להגיע עם תעודה מזהה, וכרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה. ההזמנה לא תמסר ללא כרטיס האשראי.

במידה וביצעת הזמנה באתר (לא משנה צורת השילוח), וגילית שיש עוד מוצרים שבא לך להזמין:
במידה והחבילה הראשונה לא נשלחה עדיין:
1) בצע הזמנה חדשה באתר
2) ציין בהערות ההזמנה את מספר ההזמנה הקודמת
3) בחר בשיטת שילוח "איסוף עצמי".

במידה וההזמנה הראשונה כבר נשלחה, ניתן ליצור איתנו קשר בלחיצה כאן.

אין באנגים עד אשר ישונה החוק.

משלוחים והחזרות

ניתן לבחור בין 3 שיטות שילוח:

  • E-POST: שירות המאפשר משלוח החבילה אל חנות או לוקר הקרובים אליך, לפי בחירתך. בעת ביצוע ההזמנה, ובחירה באפשרות משלוח זו בקופה  – תתבקשו לבחור את המיקום שאליו החבילה תשלח. לאחר מכן, יש לעקוב אחר הודעות מחברת המשלוח. כאשר החבילה תגיע למיקום שנבחר – תשלח אליך הודעה. יש לאסוף את החבילה בתוך 48 שעות מרגע הגעתה למיקום. לאחר 48 שעות – החבילה תוחזר למרכז החלוקה. יש ליצור איתנו קשר במידה ולא הספקת לאסוף את החבילה. זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים.
  • משלוח עם שליח עד הבית: מבוצע באמצעות חברת HFD. זמן אספקה: 2-5 ימי עסקים.
  • איסוף עצמי: ניתן לאסוף את ההזמנה שביצעתם מנקודות השירות שלנו בתל אביב. במידה ובחרתם באפשרות זו, יש להמתין שצוות החנות יצור קשר על מנת לתאם איסוף מנקודת השירות.

זמן הגעת החבילה אל הלקוח תלוי בצורת השילוח שבחרת.

E-POST: עד 5 ימי עסקים. יש להיות זמינים ולשים לב להודעות מחברת השילוח לגבי הגעת החבילה למיקום האיסוף אשר נבחר בעת ביצוע ההזמנה.  יש לאסוף את החבילה בתוך 48 שעות מרגע הגעתה למיקום. לאחר 48 שעות – החבילה תוחזר למרכז החלוקה. יש ליצור איתנו קשר במידה ולא הספקת לאסוף את החבילה. 

משלוח עם שליח עד הבית: 2-5 ימי עסקים.

מספר המעקב, וקישור למעקב אחר החבילה, יופיעו בהודעת דואר אלקטרוני אשר תשלח אליך לאחר שנסיים לטפל בהזמנה שלך.

במידה וביצעתם הזמנה באתר שלנו, והחבילה לא הגיעה עדיין במסגרת הזמן המובטח לסוג משלוח זה – מומלץ לבדוק את מיקום החבילה, באמצעות הקישור למעקב אחר החבילה. הקישור נשלח בהודעת דואר אלקטרוני, לאחר שסיימנו לטפל בהזמנה שלך. במידה ומיקום החבילה לא ברור, יש ליצור איתנו קשר בלחיצה כאן.

האריזה דיסקרטית לחלוטין.
על החבילה יופיעו בלבד:
פרטי הנמען, והשולח: חברת וולקנא בע"מ, ת.ד 32338, תל אביב 6132202.

מוצר אשר לא נעשה בו שימוש, ומבלי שאריזתו נפתחה ו/או נפגמה – ניתן להחזירו בתוך 14 ימים מתאריך הרכישה, לפי חוק הגנת הצרכן.
ההחזר הכספי הנו בניכוי 5% או 100 שקלים מעלות המוצר, הנמוך מבין השניים על פי חוק.
במידה ויש שאלות, נשמח לעזור לפני הרכישה, אז תרגישו בנוח לשאול אותנו כל שאלה לגבי המוצר.

קופונים ומבצעים

את הקופון ניתן להזין בסל הקניות. בשדה "קוד קופון" יש להזין את קוד הקופון, ולאחר מכן – ללחוץ על כפתור "החל קופון". לאחר מכן, הקופון יוחל על הפריטים שבסל.

באתר ישנם מוצרים רבים אשר משתתפים במבצע כמותי. זאת אומרת – המחיר עבור יחידה יורד ככל שמזמינים כמות גדולה יותר.

בעמוד מוצר שמשתתף במבצע כמותי, המחירים השונים יהיו כתובים באופן ברור, ולאחר הוספה של המוצר לסל הקניות – חישוב הסכום החדש לפי המבצע יבוצע, והמחיר החדש יופיע בסל.

במידה וזקוקים לשירות עבור מכשיר אידוי שנרכש בעבר – ניתן ליצור קשר איתנו על מנת לתאם פגישה במשרדי החברה (ת"א).
דילוג לתוכן