בלוג

וופורייזר ונטי – ביקורת מוצר

ונטי - קאבר לבלוג

וופורייזר ונטי – מכשיר אידוי נייד חדש מבית סטורז אנד ביקל! אחרי המתנה ארוכה וציפייה רבה הוא פה – הנה כל מה שצריך לדעת.

באבלר לוופורייזר

באבלר לוופורייזר

באבלר לוופורייזר – מה זה באבלר, למה זה טוב, ואיזה באבלר מתאים לוופורייזר שלי? בואו ללמוד על כל סוגי הבאבלרים שאנחנו מציעים, ומצאו את האחד הנכון בשבילכם.

פילטר פחם – עישון ללא פשרות

פילטר פחם לעישון

פילטר פחם מחליף את פילטר הקרטון הרגיל, ומסנן באופן אקטיבי את החומרים המזיקים המתקבלים בשאיפת עשן. מקרר את העשן ומספק שאיפה נעימה וחלקה בהרבה.

קנאביס רפואי ואנדומטריוזיס

קנאביס ואנדומטריוזיס

קנאביס רפואי הופך לטיפול נפוץ יותר לאנדומטריוזיס, מחלה המשפיעה על נשים רבות וגורמת לעיתים לכאבים עזים. עם זאת, רוב הציבור לא מכיר את האופציה.

השוואת וופורייזר דה וינצ'י: DaVinci IQC VS DaVinci IQ 2

אייקיו (IQ) השוואה

וופורייזר דה וינצ'י – מה ההבדל בין ה-IQC לדגם IQ 2? חברת דה וינצ'י ידועה בזכות מכשירים איכותיים בעיצוב יפהפה. הנה מה שצריך לדעת.

ריזלה, Raw והמצאת הקינג סייז: 7 עובדות מעניינות על ניירות גלגול

גלגול ג'וינט

איפה המציאו את ניירות הגלגול, למה קוראים לזה קינג סייז, ואיך התחיל הסיפור של מייסד Raw? 7 דברים שלא ידעתם על ניירות גלגול

וופורייזר זול: 4 מוצרים שכדאי להכיר

מכשירי אידוי זולים

מעוניינים להכנס לעולם האידוי אבל לא רוצים לקרוע את הכיס? אירגנו לכם רשימה של מכשירי אידוי זולים שיפתיעו אתכם

קנאביס רפואי בשבת

גם שומרי שבת יכולים ליטול קנאביס רפואי בשבת – ודי בקלות. בכתבה הבאה נסביר כיצד בעזרת שעון שבת פשוט ניתן להפוך את מכשיר האידוי וולקנו קלאסי לוופורייזר שבת.

עט אידוי אולאו: סקירת מוצר

עט אידוי אולאו | Olèo Vape Pen

האולאו הוא עט אידוי לשמן קנאביס המיועד לשימוש עם קפסולות סטנדרטיות של הברגה 510. פשוט מבריגים את הקפסולה, מפעילים ומאדים.

בקרוב בישראל: מייטי פלוס ומהדורת וולקנו אוניקס

מייטי פלוס וולקנו אוניקס

המייטי פלוס ומהדורת וולקנו אוניקס יהיו זמינים לרכישה ממש בקרוב ברולינג סטונד. הנה כל מה שחדש מחברת מכשירי האידוי הטובה בעולם.

משחקים באש: סטיקי בריק ודיינאוואפ, נציגינו בעולם האידוי האנלוגי

רוצים לעבור לאידוי אבל לא רוצים לעזוב את המצית? סקרנו בשבילכם את הסטיקי בריק והדיינאוואפ, נציגינו בעולם האידוי האנלוגי.

מייטי, מייטי פלוס, וקראפטי פלוס – מצא את ההבדלים

מייטי פלוס, מייטי, קראפטי פלוס

מייטי, מייטי פלוס וקראפטי פלוס – שלושת מכשירי האידוי של סטורז אנד ביקל, הנחשבים לטובים ביותר בעולם. מה בדיוק ההבדלים, ואיזה דגם מתאים לכם?

בין עשן לצלילים: 6 אלבומים שישדרגו את הישיבות שלכם השבוע

הבלוג של רולינג סטונד משחרר אתכם להמשך השבוע עם 6 אלבומים שיעשו לכם נעים עם הקפה והג'וינט על הספה. מומלץ לצריכה עם חטיף בצד.

מייטי פלוס ופאקס 4: שמועות או מציאות?

מייטי פלוס וופורייזר

מייטי פלוס – שמועות או אמת? בכתבה הזו נבדוק מה העתיד של שני מכשירי האידוי הכי מדוברים ברשת: וופורייזר מייטי ופאקס 4. האם אלה מכשירי האידוי של העתיד?

אידוי: המדריך למטופל הקנאביס המתחיל

וופורייזר אידוי קנאביס רפואי

קיבלתם רישיון לקנאביס רפואי? הרופא המליץ לא לעשן ואתם לא יודעים איך להתחיל? באנו לעזור. בשנים האחרונות יש יותר ויותר מטופלי קנאביס רפואי בישראל, ורבים שואלים את עצמם מה היא […]

וופורייזר Sticky Brick Junior

וופורייזר Sticky brick vaporizer

סטיקי בריק הוא וופורייזר מיוחד, מהסוג שפועל ללא סוללה. מוצר בוטיקי המיוצר בעבודת יד בארה"ב, ומספק איכות אידוי מפתיעה מאד. אז מה הסיפור שלו?

קססונית Street Art Case

קססונית

לפעמים מוצר צריך טוויסט אחד קטן, כדי להתבלט מעל השאר. או סתם לגרום לנו לחיוך. הפעם, זו קססונית Street Art – קססונית עם ערך מוסף ומדליק. קססונית – מה זה? […]

וולקנו: אגדה בת 20 שנה

וופורייזר וולקנו זהב 20 שנה

וופורייזר וולקנו – אייקון ששינה את עולם הקנאביס לחלוטין. כעת, לרגל חגיגות 20 שנה למוצר, חברת סטורז אנד ביקל משחררת גרסה מוזהבת של הוולקנו הקלאסי! אז מה הסיפור מאחורי המותג הזה, ואיך נראית הגרסה המיוחדת?

דילוג לתוכן