איך לבחור נייר גלגול

נייר גלגול על רקע סגול

נייר גלגול זה הדבר הכי פשוט בעולם – חתיכת נייר קטנה שתאפשר לנו לגלגל את החומר ולעשן אותו. ועם זאת, יש היום כל כך הרבה סוגים ומותגים של ניירות גלגול. מבין כל השפע, חייבים לדעת לבחור נכון. בין אם אתה חדש לגמרי לתחום או אם את מעשנת מנוסה, יכול להיות שאתם לא מגלגלים עם הנייר הנכון בשבילכם. למרות הדמיום הרב בין סוגי הנייר השונים, עדיין יש הבדלים. הם עשויים להשפיע בצורה מורגשת על איכות העישון. טעם הלוואי, נוחות וקלות הגלגול, ואפילו על התוצאה הסופית. אז איך לבחור נייר גלגול?

"המתחיל" – נייר גלגול קטן

נייר גלגול קטן, ידוע גם בתור סינגל ווייד (Single wide). זהו הגודל הקטן ביותר בו נהוג להשתמש. אם אתם מעשנים חדשים או פשוט משתמשים בכמויות מינימליות, או אם אתם פשוט מעדיפים את הג'וינטים שלכם קטנים ומהירים, נייר גלגול סינגל ווייד זו כנראה הבחירה המתאימה בשבילכם. על אף שמידה זו פחות נפוצה בדרך כלל בהשוואה למדיום או קינג סייז, יש לה מקום של כבוד בהיסטוריה של המגלגלים. זהו הנייר המושלם כשמעשנים לבד, ומעולה לעישון קצר ומהיר .

"בעל הניסיון" – נייר גלגול מדיום

נייר גלגול מדיום, ידוע גם כ-אחד ורבע (¼1). נייר נפוץ ופופולרי מאד. לא קטן, לא גדול, נייר מדיום מאוזן בול באמצע. זו הבחירה נפוצה של הרבה מעשנים קבועים. מתאים לאלו שלא מסתפקים בנייר קטן אבל גם לא רוצים לגלגל קינג סייז. יושבים רגע לעשן אחרי האוכל? זמן מושלם לשלוף נייר מדיום בינוני וטוב שיעשה את העבודה. נייר גלגול מדיום מעולה לעישון לבד – הוא מתאים גם לחלוקה, אבל ל2-3 אנשים לכל היותר. מידה זו נפוצה יותר מניירות סינגל וייד, שפעמים רבות נחשבת קטנה מדי.

"המקצוען" – נייר גלגול קינג סייז

נייר גלגול קינג סייז -ג'וינט ענק

נייר גלגול קינג סייז, המידה היומיומית הגדולה ביותר בה נהוג להשתמש. תוכלו למצוא ניירות גדולים יותר, אבל מדובר בעיקר בגימקים למסיבות ואירועים. ניירות אלה פחות מתאימים לשימוש יומיומי פרקטי. הקינג סייז לעומת זאת הוא נייר פופולרי ופרקטי מאד. הוא קל לגלול, ומתאים לשימוש אישי כמו גם לחלוקה עם חברים או "ישיבות" מרובות משתתפים. בנייר קינג סייז קל יותר לקבל את הצורה המוכרת של הקונוס, שאהובה במיוחד על מגלגלי ג'וינטים. ג'וינט קינג סייז יכול להכיל כ-גרם של חומר (תלוי כמה שמן תגלגלו אותו), ויכול להספיק בקלות גם לכמה אנשים. מעשנים רבים מגלגלים קינג סייז אך לא בהכרח מסיימים אותו מיד, אלא מעשנים חלק וחוזרים לשאר אחר כך.

"הבליין" – ניירות מיוחדים!

מחפשים להפתיע את החבר'ה עם נייר גלגול מיוחד ומגניב? אם אתם רוצים נייר גלגול שישאיר רושם על כולם, יש כמה אלטרנטיבות יצירתיות לניירות הגלגול הסטנדרטיים. תוכלו למשל לפנק בנייר גלגול בטעמים מדליקים כמו אבטיח או אוכמניות, לדפוק הופעה עם נייר גלגול בצבע ורוד, או להדהים את כולם ולהפוך למסמר הערב עם נייר גלגול ענק באורך 30 סנטימטר!

נייר גלגול גדול - לחלוקה

"הסיטונאי"

הסיטונאי ניסה כבר כל נייר גלגול אפשרי. הוא יודע לגלגל בעיניים עצומות, וקונה ניירות גלגול לכמה חודשים קדימה לפחות. אם זה מתאר אתכם, אתם יודעים שלא כדאי לכם לקנות ניירות בקיוסק השכונתי. משתלם יותר להתארגן מראש על ניירות גלגול בסיטונאות. זה לא רק טוב לכיס, אלא גם מבטיח קניה פשוטה, מהירה, ואם תרצו אפילו משלוח עד הבית. לא משנה איזה גודל נייר או איזה מותג אתם מעשנים, ברולינג סטונד יש לנו הנחות מעולות על רכישות בכמויות גדולות. קנו ניירות בכמויות ותהנו מחסכונות משמעותיים בכל רכישה!

ניירות גלגול - סיטונאי

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן