וופורייזר ונטי – ביקורת מוצר

ונטי - קאבר לבלוג

וופורייזר ונטי – מכשיר אידוי נייד חדש מבית סטורז אנד ביקל! מותג איכות גרמני, סטורז אנד ביקל שולטים בשוק מכשירי האידוי כבר מעל 20 שנה, עם שורה ארוכה של מכשירים איכותיים ופופולאריים.

הונטי דומה לשאר מכשירי האידוי הניידים של סטורז אנד ביקל, ושומר על איכות האידוי העילאית שאנחנו כבר מכירים. עם זאת, בוופורייזר ונטי מספר חידושים ושיפורים משמעותיים, המציבים אותו מיד בראש רשימת הוופורייזרים המומלצים לשנת 2024.

וופורייזר ונטי – יתרונות לעומת דגמים קודמים?

ראשית, הונטי הוא המכשיר הראשון מסוגו שמאפשר התאמה אישית של זרימת האוויר. משמעות הדבר היא שניתן לשלוט במידת ההתנגדות בשאיפה, ולהתאים אותה להעדפה האישית שלנו. לשם השוואה, מכשירי מייטי וקראפטי מאפשרים שאיפה של עד כ-10 ליטר בדקה. הונטי מאפשר להגיע עד לקצב שאיפה של כ-20 ליטר בדקה, פי שניים מהמכשירים הניידים הקודמים. לחלופין, ניתן גם לכוון את הונטי להתנגדות מקסימלית, מה שיוביל לשאיפה עדינה מאד עם מעט אדים כל פעם.

בנוסף, זמן החימום של מכשיר אידוי ונטי מהיר מאי פעם. 20 שניות בלבד, והמכשיר מוכן לשימוש. זה מהווה שיפור משמעותי לעומת דגמים קודמים, כגון המייטי פלוס שדרש 60 שניות כדי להתחמם – פי 3 זמן.

גם יחידת הקירור של הונטי עברה עיצוב מחדש, על מנת שתתאים ליכולות הגבוהות של גוף החימום. כמו כן, נוספה רשת מתכת חדשה בתוך יחידת הקירור, המבטיחה שאף פירור קנאביס לא יכנס לנו לפה.

הונטי מתחבר לאפליקציית רשת, למי שאוהב לרדת לפרטים הקטנים. מומלץ במיוחד לבחור הגדרות לאופטימיזציה של הטעינה, על מנת לשמור על ביצועי הסוללה בטווח הארוך. לכניסה לאפליקציית הרשת לחצו כאן.

Charge current optimization – עוזר להפחית בלאי בסוללה כתוצאה מטעינה איטית.
Charge voltage limit – מגביל את רמת הטעינה לכ-90% על מנת להפחית את הבלאי בסוללה.

ונטי אפליקציה

חוות דעת – צוות רולינג סטונד

לאחר יותר מחודש של שימוש אינטנסיבי ובדיקות, אנחנו שמחים להודיע שהונטי עומד בציפיות המאד גבוהות שלנו. אנחנו אוהבים במיוחד את החידוש המרכזי במכשיר, שמאפשר לווסת את זרימת האוויר. אם במייטי או קראפטי היה צורך להתאמץ מעט בשאיפה, בונטי אין צורך. אפשר לפתוח את וסת האוויר עד הסוף ולהינות משאיפה קלילה, כמעט ללא התנגדות. אם למשל אנחנו רוצים כמה שאיפות גדולות לפני השינה, נכוון את וסת האוויר לעוצמה 3 – מינימום התנגדות. כך נקבל ענני אדים גדולים ככל האפשר. אם נרצה שאיפות קטנות ועדינות, נכוון את וסת האוויר לעוצמה 1.5 או פחות – מקסימום התנגדות.

שנית, המכשיר מתחמם מאד מהר. לעומת כ-60 שניות זמן חימום במייטי פלוס, לונטי נדרשות כ-20 שניות בלבד. אנחנו יודעים, הפרש של 40 שניות עשוי להישמע זניח. עם זאת, מניסיוננו רב השנים למדנו שכל שנייה חשובה למטופלים שסובלים מכאבים.

מהניסיון שלנו, יחידת הקירור החדשה עושה עבודה טובה מאי פעם, והשאיפה עדיין קרירה ונעימה אפילו כאשר זרימת האוויר מכוונת למקסימום. כאמור לונטי זרימת אוויר עוצמתית מתמיד, והיה צורך ביחידת קירור שתוכל לעמוד בזה ולקרר את האדים בזמן קצר מאד. היחידה החדשה גדולה מאי פעם, וממלאת את משימת הקירור של האדים בצורה אפקטיבית ביותר. האדים עוברים מסלול ארוך ומפותל, ומגיעים לפה בטמפרטורה נעימה מאד וקלה לשאיפה.

חשוב לזכור שניתן ורצוי לפתוח את יחידת הקירור על מנת לנקות אותה.

וופורייזר ונטי - איך לפרק את יחידת הקירור

לבסוף, חייבים לדבר על המבנה השונה של המכשיר. על אף שנשמר הקו העיצובי שמאפיין את כל מכשירי סטורז אנד ביקל, הצורה של המכשיר שונה באופן משמעותי מהמייטי או הקראפטי. הוא גבוה יותר אך פחות רחב, ולדעתנו נוח בהרבה לנשיאה. הוא עדיין מכשיר גדול יחסית, אבל העיצוב החדש מקנה לו מעין קומפקטיות משופרת.

לפרטים נוספים ורכישה

אביזרים לוופורייזר ונטי

חלק  מחלקי החילוף והאביזרים של המכשירים הקודמים יתאימו גם לוופורייזר ונטי. קפסולות המינון עדיין מתאימות, וגם הרשתות העגולות ליחידת הקירור ולתא המילוי נשארו זהות.

יחידת הקירור, הרשת הפנימית של יחידת הקירור, והגומיות, כולם חדשים לגמרי וייעודיים לונטי.

10%-
מבצעי פסח!
המחיר המקורי היה: ₪39.המחיר הנוכחי הוא: ₪35.
10%-
מבצעי פסח!
המחיר המקורי היה: ₪29.המחיר הנוכחי הוא: ₪26.
10%-
מבצעי פסח!
המחיר המקורי היה: ₪95.המחיר הנוכחי הוא: ₪85.50.
10%-
מבצעי פסח!
המחיר המקורי היה: ₪65.המחיר הנוכחי הוא: ₪58.50.

 

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן