איך לבחור וופורייזר?

איזה וופורייזר לקנות

שאלת השאלות. ישנם כל כך הרבה מכשירי אידוי בשוק, שנעים בטווח מחירים רחב. איך לבחור וופורייזר – זו שאלה שרבים נתקלים בה. ישנם וופורייזרים שמיועדים למשתמשים ברמות שונות – מתחיל או מתקדם, מכשירים שמיועדים לעבודה מסביב לשעון, ומכשירים שמיועדים לשימוש מינורי. כאן ברולינג סטונד, הקמנו קטלוג מוצרים שמייצג את כל קשת המחירים והשימושים. בחרנו מוצרים שקיבלנו עליהם פידבק טוב מלקוחות, ושאנו יודעים שעובדים.

אז מה אתם מציעים?

יש לנו פינה חדשה באתר – וופורייזר מומלץ – המדריך של רולינג לרכישת מכשיר אידוי. אם אתם גם קיבלתם את הרישיון עכשיו, או פשוט מחפשים להעיף את הטבק ואת העישון – המדריך הזה יכול לעזור מאד. ניסינו לעשות קצת סדר, ולעזור לכם למצוא את המוצר המתאים. מידע מקוצר, מידע ארוך, ומידע טכני – הכל בפנים. המכשירים מחולקים לפי מדרגות מחיר – כך שניתן גם לקבל החלטה מול תקציב ידוע.

וופורייזר מומלץ – המדריך (לחצו כאן)

איך לבחור וופורייזר במדריך?

במדריך עצמו, הוופורייזרים מסודרים לפי מחיר, מהנמוך ביותר, לגבוה ביותר. בנוסף, חשוב להבין שאנשים שונים בעלי צרכים שונים לשימוש בוופורייזר. לכן, כתבנו עבור כל מכשיר אידוי, איזה יתרונות יש לו, ולמי הוא מתאים.

בגדול, ברור שהוופורייזרים הטובים ביותר הם היקרים ביותר. אפשר וצריך להבדיל בין מוצרי פרימיום, למוצרים פשוטים יותר.

לא בטוח שהבנתי את שיטות הפעולה השונות של הוופורייזר

לוופורייזרים שונים שיטות פעולה שונות, ואנו מציינים את השיטה עבור כל מכשיר. מומלץ לחפש מכשירים הפועלים באמצעות שיטה של הולכת חום, שלא מערבת מגע ישיר של הקנאביס עם גוף החימום.

היום וופורייזרים ניידים הם המומלצים ביותר לשימוש בכל מקום, ורובם פועלים באמצעות סוללת ליתיום און פנימית.

ניתן להעים את חלקם אפילו באמצעות חיבור USB סטנדרטי, כך שדברים קטנים שכאלה, יכולים להוות שיקול בבחירות מכשיר האידוי המתאים.

מצאתי מכשיר שאהבתי, מה עכשיו?

נמליץ להכנס לעמוד המוצר של המכשיר, ולקרוא עליו עוד, להבין את היקף האחריות, ואילו אביזרים כלולים באריזה.

ואם יש לי עוד שאלות?

אין בעיה – ניתן ליצור איתנו קשר בלחיצה כאן. אפשר לדבר בטלפון, או להתכתב במייל. נשמח לעזור בכל שאלה ושאלה!

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן