מייטי פלוס ופאקס 4: שמועות או מציאות?

מייטי פלוס וופורייזר

הרבה שמועות רצות בקהילה הקטנה שלנו, ואחת השאלות שאנחנו שומעים שוב ושוב היא מתי יוצא דגם חדש לאחד ממכשירי האידוי. בראש הרשימה של מכשירים שאנשים הכי מחכים להם עומדים בגאון המייטי פלוס והפאקס 4. אף אחד מהמכשירים המיוחלים האלה לא יצא לשוק עדיין, אבל השמועה אומרת ששניהם בדרך אלינו, אולי אפילו השנה. כתבנו לענייני שמועות יצא לבדוק מה אומרים הרכלנים ברשת, מה צפוי להשתנות ולאיזה חידושים אפשר רק לקוות?

פאקס 4

אחרי שיצא הפאקס 3 ב2016, מהר מאוד הוא הפך לאחד המכשירים הפופולריים בשוק. עם עיצוב אלגנטי ואיכות אידוי גבוהה, פאקס צברו לעצמם מעריצים נאמנים בכל רחבי העולם, שמאד רוצים לדעת מתי יזכו לראות דגם חדש מהחברה המצליחה. חמש שנים עברו מאז הפאקס 3, והשמועות על דגם חדש – פאקס 4 – לא מפסיקות לזרום. 

פיצ'רים חדשים בפאקס 4

אחד מהחידושים האפשריים שאנשים רבים מחכים להם הוא טעינה באמצעות כבל USB-C. למרות שאהבנו את המטען הייחודי שפיתחה החברה לדגמים הקודמים, לכולנו מגירות שלמות בבית מלאות במטענים לטלפון, ושדרוג המכשיר לטכנולוגיית USB-C יקל עלינו ועשוי גם לאפשר טעינה מהירה יותר. 

שינוי משמעותי נוסף עשוי להיות בטכנולוגיית החימום. ברשת רצות שמועות על שילוב אפשרי של קונדקשן וקונבקשן בפאקס 4, בדומה למכשירים של סטורז אנד ביקל. השילוב של שתי הטכנולוגיות מאפשר שאיפה מיידית ואיכותית בטעמים נפלאים, כך שאנחנו בהחלט מקווים לראות טכנולוגיית קונבקשן במכשירים העתידיים שלהם. 

דבר נוסף שעשוי להשתנות הוא אופן השליטה בטמפרטורה. חלק מהשמועות באינטרנט אומרות שלפאקס 4 תהיה שליטה מלאה בטמפרטורה מגוף המכשיר עצמו (ללא שימוש באפליקציה), אבל אנחנו לא משוכנעים. העיצוב של הפאקס כל כך מוצלח, שקשה לראות אותם מוסיפים כפתורים חדשים. יש משתמשים שחושבים שאולי נראה בפאקס 4 בטרייה מתחלפת, אבל כתבנו לענייני בטריות לא מאמין שזה יקרה. לבטריה מתחלפת יתרונות מסוימים, אבל אנחנו לא רואים את החברה עושה שינוי חד כל כך כבר בפאקס 4. אולי בעתיד. 

הכי חשוב, מתי נדע באמת איזה חידושים יהיו בפאקס 4? החברה לא הוציאה הודעה רשמית, אבל שמועות עיקשות מדברות על כך שהמכשיר צפוי לצאת לקראת סוף השנה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

מייטי פלוס

כשיצא הקראפטי פלוס בסוף 2019, הוא התקבל בהתרגשות רבה ונחטף מהמדפים, כיאה למכשיר חדש של סטורז אנד ביקל. החברה הגרמנית ידועה בשמירת סודיות קפדנית, ובזמנו גם הקרפאטי פלוס נחת עלינו בהפתעה. מאז, השמועות על מייטי חדש רק התחזקו, והציפייה בשמיים. כשיצא, הוא צפוי לטפס בין רגע לראש טבלת המכירות, ורבים שואלים אותנו איך עשוי להיראות המכשיר החדש. 

שינויים במייטי פלוס

השינוי שאנחנו הכי מצפים לראות במייטי החדש הוא מסך משודרג – הן בטכנולוגיית המסך והן מבחינת גרפיקה מעודכנת. המסך של המייטי הוא אחד המאפיינים שהופכים אותו לנוח במיוחד, ולכן נקווה לראות אותו משודרג ומשופר במכשיר הבא. דבר נוסף שאנחנו מנחשים שישתנה הוא אופן הטעינה. המייטי הנוכחי נטען באמצעות מטען עם שנאי שמתחבר לשקע בקיר, ובמייטי פלוס אנחנו מנחשים שנראה מעבר לטכנולוגיית micro-USB, או אולי אפילו USB-C. 

התמונה הזאת, שצילם משתמש חד עין שהבחין בלוגו של מייטי+, הזינה את השמועות והובילה אנשים להאמין שהמטען החדש יהיה זהה למטען הmicro-USB של הקראפטי פלוס, מכיוון ששני הסמלילים מופיעים יחד על אותה אריזה. אין לנו מושג, אבל הצילום הזה בהחלט גורם לנו לגרד בזקן. 

שני שיפורים נוספים שבהחלט ייתכן שנראה במייטי החדש הם בטריה חזקה יותר וזמן חימום מהיר יותר. ראינו את השיפורים האלה בקראפטי פלוס, ואין סיבה להניח שהם לא יהיו גם חלק מהמייטי פלוס. כל המכשירים האחרונים שהוציאה סטורז אנד ביקל כוללים אפליקציה תומכת, ואנחנו חוזים שהמייטי פלוס יתחבר גם הוא לאפליקציה, שתאפשר לשלוט בטמפרטורה, להפעיל את המכשיר, להתאים את זמן הכיבוי האוטומטי ועוד. אם האפליקציה תאפשר גם להגדיר תוכניות עבודה מותאמות אישית – בדומה לוולקנו הייבריד – בכלל נהיה מאושרים. 

אנשים רבים חושבים, או אולי מקווים, שהמייטי החדש יעשה שימוש בבטרייה מתחלפת. כתבנו לענייני בטריות דובק בעמדתו: גם במייטי לא תהיה בטריה מתחלפת. בסטורז אנד ביקל מקפידים על הנדסה ברמה הגבוהה ביותר, ובטריה נשלפת עשויה להוריד מהאיכות שהחברה רגילה לספק. אם אנחנו כבר משביתים שמחות, גם לא סביר שנראה שינוי בעיצוב המייטי כך שיהיה אפשר להעמיד אותו בדומה לקראפטי. אנחנו לא צופים שסטורז יעשו שינוי משמעותי בגוף המכשיר, אבל בשביל זה יש לנו את המעמדים המעולים האלה.

מתי יצא מייטי פלוס?

השמועות על יציאת המייטי פלוס מתרוצצות ברשת עוד מ2019, אבל עושה רושם שהקורונה טרפה את הקלפים. כאמור, סטורז אנד ביקל ישמרו על סודיות עד לרגע האחרון. אנחנו רוצים להאמין שעד סוף השנה המכשיר כבר יהיה זמין לרכישה ממש פה אצלנו. 

אלה שני המכשירים שאנחנו הכי מצפים לראות, וכמה שיותר מהר יותר טוב. מה אתם חושבים? איזה פיתוחים יציגו המכשירים החדשים, והאם אפשר לצפות להם כבר השנה? ככה או ככה, ברגע שיהיו חדשות ודאיות, תסמכו עלינו שנעדכן אתכם. 

התוכן בבלוג זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי. קנאביס הינו סם מסוכן, כהגדרתו בפקודת הסמים המסוכנים, על כל המשתמע מכך. רולינג סטונד אינם מעודדים או ממליצים לצרוך כל חומר שהוא ולא יהיו אחראיים על כל שימוש מסוג זה.

דילוג לתוכן